צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - סוד הגולגולתא
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - סוד הגולגולתא

סוד הגולגולת וראש חודש תמוז מפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

שיעור חזק שנמסר ע"י מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אתמול יום ג' כו סיוון תשע"ז (20,06,2017).
"ב- א' תמוז היארצייט של יוסף הצדיק והוא סוד הגולגולתא. כי אז מאירה הגולגולתא, בבחינת "וּלְקָדְקֹד נְזִיר אֶחָיו"(בראשית מט כו), ואז כל אחד ואחד זוכה לסוד הגולגולתא. ב- א' תמוז אפשר להחיות את כל המתים בעולם, לכן כולם צריכים לנסוע ליוסף הצדיק או לרבי נחמן. כי רבי נחמן הוא בחינת יוסף הצדיק."

      כו-סיון-תשעז-סוד-הגולגלתא
"וע"י שנוסעים לצדיק מכפרים על פגם הטיפות, כי כולנו היינו מעוברים בעשרת השבטים וכולנו היינו מעורבים ברדיפות של יוסף הצדיק. יוסף הצדיק היה בתוך בור ממש, ללא חשמל, בלי נרות, בחשכה גמורה ואע"פ כן הוא רקד 24 שעות ללא הפסקה."
"כתוב במדרש תנחומא שאותה המרשעת (אשת פוטיפר) הייתה מחליפה 3 פעמים ביום בגדים (בכדי לפתות את יוסף), כי כל זה תיקון לחטא עץ הדעת. ומי שלא אכל מעץ הדעת יכול להיות עם הרב 24 שעות."
"ולפי ש-א' תמוז הוא היארצייט של יוסף הצדיק אז הוא גם היארצייט של רחל אימנו. היארצייט של רחל אימנו הוא ב- יא' חשוון, כאשר חודש חשוון הוא חודש העקרבים. רחבעם אמר, "כֹּה תְּדַבֵּר אֲלֵיהֶם, קָטָנִּי עָבָה מִמָּתְנֵי אָבִי. ועַתָּה, אָבִי הֶעְמִיס עֲלֵיכֶם עֹל כָּבֵד, וַאֲנִי, אוֹסִיף עַל-עֻלְּכֶם; אָבִי, יִסַּר אֶתְכֶם בַּשּׁוֹטִים, וַאֲנִי, אֲיַסֵּר אֶתְכֶם בָּעַקְרַבִּים" (מלכים ב יב פס' יא). אבל באמת, רחבעם רצה שכולם ילמדו תורה. כתוב באיכה שלא חרבה ירושלים, אלא בגלל ששיחקו בכדור בשבת, כי אז לא היו גמרות, עד שרבינא ורב אשי כתבו את הגמרא הייתה התורה שבע"פ נכתבת רק בראשי תיבות."
"יש 7 צדיקים שלא אכלו מעץ הדעת ולכן אומרים, "וּלְקָדְקֹד נְזִיר אֶחָיו", יוסף זכה לסוד הגולגולת, הקדקד. בגולגולת יש 13 חיוורתא, 13 פסים לבנים ומזה באים כל הרחמים בעולם. יוסף הצדיק מבקיע את כל הרחמים ולכן הוא מנסה את האחים בגביע, סוד – יג' עב'. מרדכי ואסתר ידעו את סוד הגביע, כי הם הבנים של רחל שהיארצייט שלה הוא חודש חשוון שהוא חודש העקרבים."
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *