צור קשר עם הרב ברלנד
אהרון בנט ז"ל - תלמיד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ונחמיה לביא ז"ל
אהרון בנט ז"ל - תלמיד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ונחמיה לביא ז"ל

"באבוד רשעים רינה" – נשלח לכלא המסייע ברצח הקדושים אהרון בנט, תלמידו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ונחמיה לביא, הי"ד

רק האמונה בהשגחתו הפרטית וברחמיו הגדולים של ריבון כל עלמין יכולים לתת מזור לפצעי הלב, אולם אמר כבר החכם באדם, "באבוד רשעים רינה" (משלי יא י) ואנו שמחים לבשר כי הרשע, עבד אל-עזיז שר"י שסייע ברצח נחמיה לביא ואהרון בנט ז"ל נשלח ל- 35 שנות מאסר.
 ביהמ"ש המחוזי בירושלים גזר 35 שנות מאסר על תושב אבו-דיס, עבּד אל-עזיז מרעי, שסייע למחבל פלסטיני לרצוח לפני יותר משנה בדקירות סכין את אהרון בנט ז"ל ואת נחמיה לביא ז"ל ברחוב הגיא במזרח ירושלים.
 במסגרת הסדר הטיעון עמו הודה מרעי שר"י שסייע למחבל מוהנד חלבּי שר"י להיכנס לירושלים מיהודה ושומרון, דרבן אותו לעשות את הפיגוע ואף קנה בעבורו את הסכין. ביהמ"ש אישר את הסדר הטיעון ונוסף על עונש המאסר חייב את המורשע לשלם כ-300 אלף שקלים לכל אחת ממשפחותיהם של שני הנרצחים. רוצחם של בנט ולביא ז"ל נורה למוות בידי שוטרי משמר הגבול. כן יאבדו כל אויבך ה'.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *