צור קשר עם הרב ברלנד

בושה וחרפה – האמת עוד תצא לאור וסוף גנב לתלייה – מלחמת הס"א בהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ישנם בעיקר שלושה אנשים שנמצאים במלחמת ג'יהאד על כבוד קדושת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הס"א התעבר בהם והם מוכנים ממש להתאבד רק בכדי להזיק לרב שליט"א. אי אפשר להבין את זה בכלל, לא עלה על לב שייעשו כדברים הללו. מפחיד לראות את התגשמות דברי הנביאים והמדרשים הקדושים המדברים על מלחמת עמלק בישראל ובצדיק.
לעתים אנו מתקשים להאמין להתרחשותם של אירועים נוראיים שפקדו את עם ישראל לאורך ההיסטוריה, ופתאום רואים דברים נוראיים מתרחשים לנגד העיניים ואי אפשר להבין אותם. ישנה מלחמה כבדה שמתנהלת בצורה בזויה שלא בוחלת בשום אמצעים כנגד הצדיק. ההתחלה הייתה עם הופעה תקשורתית של אחד מהם שדיבר מול כולם שקרים שלא היו ולא נבראו. ידוע היטב שאותו אדם ואשתו לוקים בנפשם ומוכרים כנתמכים נפשית, וטוענים דברים שאין להם שום אחיזה במציאות ומשטרת ישראל מגבה אותו בתור "עד מדינה".
המלחמה כולה שמתנהלת כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בכל העולם היא בעיקר על ידו וע"י חבר מרעיו. הם אלו ששולחים את הכתבות לארץ ולחו"ל כשהמטרתם העיקרית היא התקשורת. יומם ולילה יושב אותו האיש נ.ש. משועמם בביתו וזומם איך להשפיל את הרב הזה. ולמי ששואל איך אדם אחד יכול לעשות רעש כזה התשובה פשוטה, הרי כולם יודעים שהתקשורת וגופים נוספים אוהבים ומחפשים שקרים כאלה. הם הרי לא טרחו לבדוק שכל טענותיהם מופרחות וחסרות אחיזה במציאות טרם שיצאו למסע ההשמצות כנגד הרב שליט"א.
בימים האחרונים מלחמתו עלתה מדרגה והוא משתדל בכל כוחו להוריד את סרטוני האינטרנט של הרב שליט"א מהרשת. תוך השתמשות ברמאות בוטה ומתוחכמת הוא דיווח דיווחים שיקריים על זכויות יוצרים והצליח לגרום נזק רב. הוא הצליח לסגור את כל הערוץ של "כנישתא חדא", להוריד סרטונים מאתר "שובו בנים אינטרנשיונל", וכן סרטונים של כל מי שמדבר מהאמת ובעד הרב שליט"א כמו ערוצו של הרב עופר ארז שליט"א, אתר "אור האמונה" וכן סרטונים של הרב גלזרסון.
אם לא די בזאת אותו שרלטן מדווח שקרים בשם אנשים שלנו תוך שהוא מעז לפתוח חשבונות תחת אותם שמות, ומדווח באותם שמות נגדנו. אותם שלשה מנצלים את הנהגתו הקדושה של מורינו הרב שליט"א, אשר לא מגיב במלחמה גשמית ומתבטל להנהגת ה' בעולם. כולם יודעים עד כמה חמורה הקפדה של צדיק אמיתי, אך לא הרב שליט"א שסובל כבר שנים את הרדיפות הנוראיות הללו תוך שהוא מחכה ומייחל רק לה' יתברך.
בזאת באנו להודיע מדוע חלק מהסרטונים באתר מושבתים כעת. בהמשך נפרסם בע"ה את ההודעה שנשלחה לנו מחברת "יוטיוב", תחת אותם דוא"ל שהוא פתח ומשם דיווח את שקריו. בינתיים אנו עובדים מול "גוגל" בכדי להוכיח שכל זכויות היוצרים הם שלנו ושבני בליעל נבזים מדווחים דברי שקר ובלע.
בע"ה יתקיים בנו – מעז יצא מתוק.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

2 comments

  1. תפרסמו את השם של הרשע ואנחנו נערוך עליו תפילות שיוסר מהדרך בהקדם…ראוי לפרסם אותו ברישעותו

  2. פשוט ביזיון אחד גדול – אני מאמין באמונה שלימה שהרב הצדיק ייצא זכאי, אני גם בטוח ללא שום ספק שהוא עושה את כל זה. אשרינו שזכינו לצדיק כזה בדורנו – אנחנו חייבים להמשיך ולתמוך ברב בכל דרך אפשרית! הרב ביקש תרומות בכדי לעזור לו בשיחרור מהכלא – כולם חייבים לתרום!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *