צור קשר עם הרב ברלנד

בית המשפט התיר את הקמת הסוכה הגדולה של הרב ברלנד

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט השלום בירושלים דחה בית המשפט את הבקשה לאסור את הקמת סוכת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר שבשנה קודמת ניסו מתנגדי הקהילה להצר את צעדם של אלפי חסידי ברסלב בראשות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, גם השנה ניסו באמתלאות שונות ומשונות למנוע את בנית סוכת הענק, והוגשה עתירה על ידי דיירת הרחוב לבית משפט השלום בעיר.

בדיון שנערך בערב יום כיפור נתן בית המשפט צו מניעה ארעי האוסר על הקמת סוכת הענק עד לדיון שנערך הבוקר בבית המשפט במהלכו דחה בית המשפט את הבקשה לאסור את הקמת הסוכה

נציג העירייה ציין במהלך הדיון: "אין סיבה שקהילת שובו בנים תופלה, כמו שחסידויות אחרות מקימות סוכה גם להם הזכות. נפעל לשמור על הסדר הציבורי".

"אני שמח שהיום הוכח שדינם של חסידי שובו בנים בדיוק כדין של כל החסידויות האחרות", מסר איתמר בן גביר ב״כ קהילת שובו בנים, "בית המשפט הבהיר זאת ולא יכל להיות שבגלל שחלק מחסידי שובו בנים יסבלו מהתנכלויות. אני שמח שבית המשפט קיבל את הטענות שלנו שלא מפלים בין חסידות לחסידות".

"מדובר בהחלטת סרק שמאחורי הקלעים מובילים אנשים שמנסים להילחם ולפגוע בקהילה", ציין בני מחלב מחסידות 'שובו בנים', "הם ביקשו להרוס לנו את הסוכה זו השנה השנייה ולהפלות אותנו משאר החצרות בטענות סרק . אנחנו שמחים שבית המשפט הלך בשכל הישר וכמו שנה שעברה אישר את המשך בניית הסוכה . נפעל בהתאם לצורכי תושבי השכונה כפי שעשינו בשנים עבורו".

בקהילת שובו בנים מברכים על ההצלחה הגדולה ומזמינים את כל עם ישראל להשתתף בכל אירועי החג ובפרט, ובפרט ביארצייט של מורינו רוח אפינו הצדיק הקדוש רבי נחמן מברסלב זצוקלה"ה המתקיים בליל חמישי הבעל"ט.

הסוכה תהיה פתוחה לכל העדות עם גדולי הזמר החסידי.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *