צור קשר עם הרב ברלנד

"ברור שמתרקם משהו בישראל הקשור בגאולה." הרב יוסף ברגר שליט"א אודות מסע הבלע כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"אין לי מה לומר אודות מצבו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אלא מה שאומרים הצדיקים, שמעתי את זה מהרבה צדיקים גדולים. מדובר ביהודי קודש קודשים, אשר כל ימיו דבוק בהקב"ה, מי אני שאספר זאת, כולנו רואים, כולנו ראינו, הלוואי ויהיה לי המקצת מהמקצת ממה שהרב שליט"א למד תורה." דברים אלא אמר בכאב הרב יוסף ברגר שליט"א, הרב של קבר דוד המלך.
      מפעל-הפורמטיםהרב-יוסף-ברגר-על-מעצר-הרב

אף אחד לא יכול להשיג את ההשגות שלו בתורה, בעמל התורה, בדבקות בהקב"ה, שעות של תפילה, של התבודדות. ברור שמשהו פה קורה רק שאנו לא יודעים בדיוק מה, אך ברור שהיהודי הקודש קודשים הזה פועל פעולות הקשורים בגאולת עם ישראל. ברור שמשהו פה הולך ומתרקם עם עם ישראל. לכן, אנחנו צריכים לדעת שבס"ד, כל מה שהרב שליט"א עובר זה בשביל עם ישראל הקדושים. גם אם יש כעת הסתר פנים ואנחנו לא בדיוק מבינים מה קורה. ישנם חורשי רעה שטופלים  עליו כאלה דברים רעים וברור לי שהכל הוא שקר וכזב, כי אנחנו צריכים להאמין שכל יהודי הוא בחזקת כשר ובפרט צדיק שאנחנו יודעים שעסק כל ימיו בתורה ובעבודה."

"אסור לנו בכלל להאמין ללשון הרע, מה עוד שזה ברור בדרך הטבע כשקר. ואותם האנשים שמדברים נגד הרב שליט"א וגם אלה שפתחו קו טמא לדבר נגדו – הם סטרא אחרא – זהו יצר הרע שמנסה להטיל דופי באמונת חכמים. מה חשבנו, שהקב"ה יביא את המשיח ללא כל ניסיון? הקב"ה מנסה את עם ישראל, מנסה לראות מי ידבק באמונת חכמים. זה פשוט מאוד להאמין ולדבוק בתלמידי חכמים כאשר הכל בסדר, הנסיון הוא כאשר מדברים עליהם ומנסים להטיל דופי בתלמידי חכמים, ולמרות הכל לא להחזיק מעמד ולהישאר באמונה."

"ודאי שיש פה דברים שאנו לא מבינים ולכן רחמנא ליצלן למי שמדבר, הקב"ה מנסה את עם ישראל לראות מי ידבק בהקב"ה למרות כל הביזיונות. לי ברור כשמש בצהריים שיש פה סודות שאנו לא יכולים להבין כעת, אך בוודאי שיום אחד עוד תתגלה האמת. אין לנו אלא ללכת באמונה תמימה ולדבוק בתלמידי חכמים. רואים את היהודי הקודש קודשים הזה שגם בבית הסוהר עמל כל היום בתורה, אנו צריכים לקחת מוסר השכל מזה ולדבוק בתורה הקדושה ולנסות לחקות את התורה שלו. כל מי שמדבר הוא שליח היצר הרע שמנסה להכניס בעם ישראל ארס וחורבן, להסית אותם מהאמונה הפשוטה שקיבלנו מדור דור. להסית מלהאמין בתלמידי חכמים, בעובדי ה' – אסור להאמין ללשון הרע."

ההקלטה באדיבות קו'כנישתא חדא 077-266-05-13.'
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *