צור קשר עם הרב ברלנד
הרב משה סלמנוביץ מגיע לנחם את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד

ברסלב אמת חדשות: סלקו בחור ישיבה בגלל שאביו אינו משתתף ברדיפה הנבזית אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר שפרסמנו את דבריו של המגיד החשוב, הרב ישראל זינגר שליט"א בהם הוא מעביר מסר קשה מהרה"ח הרב יעקב משה סלמנוביץ' שליט"א, מי שהיה בעבר רבם של קומץ הרודפים אחר הרב ברלנד שליט"א, הדבר עורר, כמובן, תגובות קשות. כמו שהסברנו בעבר את דרכי העבודה השקריות והנבזיות של רודפי הרב ברלנד שליט"א, בהם הם עוברים על חוקי התורה מבלי להניד עפעף, אנו מביאים לפניכם את הדברים מקו המידע ברסלב אמת. חובה לקרוא.
      בן-ניסן-על-סלמנוביץ

ברסלב אמת: בימים האחרונים הגיעו לאוזניו של הרב יעקב משה סלמנוביץ' שמועה, לפיה, סילקו בחור מישיבה בבית שמש רק מכיוון שאביו אינו משתתף ברדיפה אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. לא יאומן, נכון? לא שמדובר כאן, חו"ש, באנשים המשתייכים לקהילת 'שובו בנים', אולי בטעות הם אוחזים מהרב ברלנד שליט"א, אבל זה הספיק בכדי להשליכו אל הרחוב בבושת פנים.  

הרב סלמנוביץ' שליט"א ברחמנותו התקשר לאותו המשגיח וניסה במשך זמן ארוך לדבר על ליבו, הרי בוודאי לא שייך לערב בחורים צעירים ברדיפה הזו. מי שמכיר את הרב סלמנוביץ' יודע שהוא לא תוקף את הצד השני גם אם נהיר לו שהוא בוודאי טועה. גם במקרה הזה הרב סלמנוביץ' דיבר ברכות ובסלחנות אל אותו המשגיח, רק שאותו המשגיח ניצל זאת לרעה ובמקום להעריך את דרכו של הרב סלמנוביץ', כפר בטובה.

לא רק שאותו משגיח הקליט את הרב יעקב משה סלמנוביץ' בלי ידיעתו והסכמתו, תוך שהוא יודע שהרב סלמנוביץ' אינו נוהג כלל לדבר בפומבי. הלך אותו משגיח, הנמנה כנראה עם אותם קומץ הרודפים, ותוך שהוא עובר על חוקי תורה ערך את דבריו, כהרגלם הנבזה, והוציאם מהקשרם.

כמו שכתבנו, אין זאת הפעם הראשונה שהם עושים זאת, בעבר העלינו את דבריו של הרב הגאון יעקב שכנזי שליט"א שציטט בהקשרם את הפסוק (משלי ג, כט) "אל תחרוש על רעך רעה והוא יושב לבטח איתך". הרי כשמדברים עם רבנים ומציגים להם תמונה מסויימת, לעיתים מגזימים או מציירים תמונה שאינה נכונה, אותו הרב שיודע שהוא מדבר שיחה אישית אומר דברים שאינם מחייבים. באים אלה, עורכים את שאלותיהם ושקריהם ומציגים תמונה שקרית לגמרי והפוכה מכוונתו של הרב המדבר. אפשר לשוטת ברחבי אתרנו ולקרוא עדויות של מספר גדול של רבנים שהונו בצורה הזו. 

אותם רודפים שלכל אורך הדרך עוברים על איסורי תורה קשים, לצערנו איסורים כאלה כבר קלים בעיניהם, וזה גם מה שעשו עם הרב סלמנוביץ' שליט"א. כעת, אחר שהונו אותו וניצלו את טוב ליבו, יוצא מגדרו הרב סלמנוביץ ובפעם השנייה פונה לקהל הרחב בכדי להסביר עד כמה הוא אוהב ומחזיק מכ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

באדיבות קו המידע ברסלב 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *