צור קשר עם הרב ברלנד
גבריאל לביא
גבריאל לביא מדבר במסיבת ההודיה על נס ההצלה

דברים חזקים בסעודת ההודיה של גבריאל לביא: צפו

אחרי שהשתחרר מהאשפוז הארוך לאחר הפיגוע הנורא אותו עבר, וכן,לאחר שהתחיל בתקופת השיקום, האברך, גבריאל לביא שיחי', ערך סעודת הודיה גדולה. במהלך הסעודה דיבר לביא וסיפר על מקצת האירועים שעברו עליו מאז אותו יום קשה ועד עתה. אלה דבריו.

"התקבצנו הערב להודות לה' יתברך על הניסים  שעשה עימנו ע"י שליחו הנאמן, צדיק הדור, הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בכ"ו באייר, גימ' 'גבריאל לביא', עם הכולל, יום שישי לאחר תפילת ותיקין בכותל, נדקרתי דקירות רבות ברח' הגיא סמוך לשער שכם."

"התמוטטתי על הרצפה, הרגשתי שהמצב חמור ואמרתי קריאת שמע, אז אבדתי את ההכרה. לאחר כמה ימים שהייתי מונשם בטיפול נמרץ בחסדי ה' המצב התייצב, הבנתי מהצוות הרפואי שהייתי תלוי בן חיים למוות. אבדתי 70% מהדם, כאשר הייתי שרוע על הרצפה דקות ארוכות בשער שכם."

גבריאל לביא מספר את סיפורו ומודה לה' ולכול שהשתתפו בנס הצלתו

גבריאל לביא מדבר במסיבת ההודיה על נס ההצלה

"המקומיים עברו לידי ולא עשו דבר, עד שהגיעה גברת עזיזיאן, אשת חבר כחבר, והזעיקה את אנשי מד"א. אחד הניסים הוא שהסכין פגעה בעמוד השדרה, ועדיין, אני עומד כאן ומדבר אתכם. דקירות עמוקות בראש, בבית החזה, בידיים, בפנים, כארבעים דקירות, מתוכם 17 עמוקות, עם זה לא נפגעו אברים פנימיים."

האברך גבריאל לביא מ'שובו בנים' שנפגע אנוש בפיגוע בשער שכם וניצל בניסי ניסים, רוקד במסיבת הודיה שערך השבוע באולמי היכל דוד בירושלים

בן שאר התודות אותם אמר לביא בכול בוכה, מודה גבריאל לביא מאוד לאשתו ומשבח אותה במילים חמות, "היא עזבה בית מבוסס כלכלית ועברה לחיי תורה בירושלים. עברנו יחד תקופות בהם לא היה פת לחם בבית, אבל היא תמיד עודדה אותי ואמרה שהכול זמני והכל יעבור – רק תשב ותלמד."

משה קורדובה מתנדב מד"א ותושב העיר העתיקה שהגיע ראשון לזירת הפיגוע מספר במסיבת הודיה על נס תחיית המתים שאירע לגבריאל לביא !

"אנחנו נמשיך ללכת דרך שער שכם, כהוראת מורינו הרב ברלנד, הייתי באזור הזה לפני הרבה שנים כחייל במג"ב, אבל למרות שהייתי עם נשק ואפוד מלא רימונים ותחמושת, עדיין לא הרגשתי בטוח כמו פעם אחת ששמעתי שהרב ברלנד אומר ללכת דרך שער שכם."

התמונות באדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *