צור קשר עם הרב ברלנד
מעמד זאת החנוכה עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
מעמד זאת החנוכה עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לפני הכנס בחדרה ב- ט' בטבת

אי אפשר לשמוע את דברי מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מבלי שעולה דמעה על העין. הרב שליט"א שמרגיש ויודע את פנמיות קדושת נשמות ישראל הולך וסובב בכל ארצנו הקדושה בכדי לאסוף את שארית צאצאי ישראל מבין השברים. האזינו לדבריו הקדושים הקוראים להמוני ישראל לצאת לרגע מהשגרה ולהצטרף אל הכנס החשוב והנורא ביום ז' בטבת בחדרה.

"ז' בטבת זה היום הכי גדול בשנה, אסתר נכנסת לבית אחשורוש ומולכת על 127 מדינות. כל מי שיבוא ב- ז' טבת לכנס יזכה כמו אסתר המלכה שהפכה למלכת העולם, 'וַיְרִיצֻ֖הוּ מִן־הַבּ֑וֹר', מן האשפתות יצאה, ילדה שגדלה באשפתות, יום אחד בהיר היא נהיית מלכת העולם. ז' טבת זה היום הכי גדול בשנה שאז מוחלים לאדם על כל עוונותיו. 'וְשַׁבְתֶּם אִישׁ אֶל אֲחֻזָּתוֹ'. לכן כל מי שיבוא לכנס בחדרה שהיא אם המושבות, המושבה הראשונה בה כולם מתו על קידוש השם, בין על ידי ערבים או קדחת אנשים באו למות בארץ הקדושה, הם ידעו שימותו."

      כנס חדרה ז טבת הודעה מהרב

"חדרה נבנתה בדם של קדושים, של טהורים ושל זכים וכל כינוס שעושים בחדרה יש לו מעלה יתרה על כל שאר מושבות ישראל. האור יוצא , אור התורה, אור האין סוף, אור שבעת הימים. וכל מי שמגיע לכנס הזה יזכה שיאיר עליו אור שבעת הימים."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *