צור קשר עם הרב ברלנד
האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר
האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר

האברך גבריאל לביא משובו בנים שנדקר באורח אנוש בעיר העתיקה

לאחר השיפור שחל במצבו של גבריאל לביא, האברך בן ה- 49 מישיבת ברסלב 'שובו בנים', שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה ביום שישי ב'שער שכם', יחד עם הבחור מאיר נחומברג, בן ה- 16 שהותקף ליד שער שכם ונפצע באורח בינוני. 

מספרת נילי, אשתו של גבריאל לביא על תחושותיה ועל רגשי הכרת הטוב לקב"ה.

"כעת יש משמעות אחרת כשאני מברכת 'שלא עשני גוי'."

חשוב לציין, כי למרות השיפור המדווח, מפצירים בני המשפחה בציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו המלאה של גבריאל בן אינס, בתוך שאר חולי ישראל.

במה מתבטא השיפור במצבו של גבריאל? המשיכו ושאלו את רעייתו של הפצוע, "בזה שהוא מתחיל להגיב. כאר מורידים לו את המינון של תרופות ההרדמה, הוא מתחיל לזוז. הסכין חדרה לו אל תוך עמוד השדרה, וזה ממש נס שהוא עכשיו מזיז את הידיים והרגלים".
מבחינת הרופאים, הוא עדיין נחשב בסכנת חיים?
"כן. כל עוד שהוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ – הוא בסכנה".

הראיון עם רעייתו של לביא נערך לאחר שבמוצ"ש נמסר מבית החולים שערי צדק שבירושלים, כי חל שיפור במצבו של האברך גבריאל לביא שיחי'. עוד נמסר אז מבית החולים כי לביא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.

בראיון הוסיפה נילי ואמרה, כי היא "מודה לכל עם ישראל על התפילות ועל התמיכה. אנחנו נמשיך ללכת דרך שער שכם. לא ניתן להם להגביל אותנו". היה לנו נס גדול, המחבל דקר אותו הרבה פעמים בחלק הגוף העליון, בפנים ובראש וגם בעמוד השדרה."

"בעלי, גבריאל איבד הרבה דם וקיבל 6 מנות דם, הוא עבר ניתוח בטן. המצב שלו קשה, אבל הרופאים אופטימיים. שנינו בעלי תשובה. הוא למד בישיבת ׳שובו בנים׳ ברובע המוסלמי. הוא צדיק, צנוע ואיש חסד. בעלי חזר מכולל חצות ואני מאמינה שבזכות לימוד התורה שלו נזכה לערוך לו מסיבת הודיה." 

יש לציין שגבריאל לביא נדקר 17 פעמים בכל חלקי גופו והיה ממש במצב קריטי על סף מוות. יום לאחר שמורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ברך אותו הודיעו כבר בבית החולים שמצבו התחיל להשתפר.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *