צור קשר עם הרב ברלנד

האדמו"ר מברדיטשוב בדיבורי אש להבה על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב אהרון בוימל שליט"א, האדמו"ר מברדיטשוב גבעת יעקב ירושלים בראיון אש קודש לקו ברסלב העולמי. "שיהיה לרב הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אריכות ימים ושנים טובות בזכות רבי לוי יצחק בן שרה שאשא (רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי”ע) סניגורם של ישראל", פותח האדמו"ר בברכות לרב. "זו זכות בקהילת 'שובו בנים' שתלמידים של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א זוכים להיות אדמור"ים ורבנים, אנחנו כולנו תלמידים של הרב."

זכות להיות עם הצדיק בשמחות

"זכיתי להיות בחתונה של חברינו וידידנו הרב בני מחלב, כ"כ שמחתי ונזכרתי איך אמרתי לפני שלוש שנים שמורינו הרב ברלנד עוד ירקוד איתנו בחתונות ובשמחות. הרב יעקב משה סלמנוביץ' מבני ברק אמר לי, 'הרב בוימל, הברכה שלך התקיימה. זכינו להיות בחתונה של מחלב, איזו שמחה, איזו טהרה,  ממש בית המקדש בתפארתו. לראות את ילדי החמד עם הפאות המסולסלות והכיפות הלבנות."

הרב, אתה סנגורם של ישראל

"נזכה בעז"ה להיות מבוטלים למורינו הרב ברלנד שליט"א. בחתונה, החתן בני מחלב אמר למורינו הרב, הנה אהרון בוימל האדמו"ר מברדיטשוב. הרב אמר לי, 'תברך אותי', עניתי, 'הרב אתה צריך לברך אותי, אתה סנגורם של ישראל, אתה משה רבינו של הדור'. מורינו הרב ברלנד כ"כ שמח, הוא נישק אותי ורקד איתי, ב"ה שזכיתי לכזו קירבה עם הצדיק."


הצדיקים נמצאים איתנו גם היום

"אנשים חושבים שהרב מברדיטשוב היה לפני 200 שנה, וכן הבעש"ט ורבינו נחמן מברסלב, אבל באמת רבינו נמצא איתנו היום, וכן הבעש"ט ור' לוי יצחק מברדיטשוב סנגורם של ישראל נמצאים איתנו בדור הזה. אנחנו צריכים את ר' לוי יצחק מברדיטשוב היום, לא לפני 200 שנה."

ר' לוי יצחק מברדיטשוב היה אומר לי, תרוץ אחרי הרב ברלנד

"ה' ישמור ויציל, אני כבר שנה לא הגעתי למורינו הרב ברלנד שליט"א, בחתונה אמרתי לעצמי, 'כמה יהלומים, כמה ימים של תורה ותפילה עם הצדיק הפסדתי'. כאב לי, אמרתי לעצמי, 'אם הייתי הולך לר' לוי יצחק מברדיטשוב הוא היה אומר לי, תרוץ אחרי הרב ברלנד, תרוץ."

אחרי שאני נכנס לרב ברלנד אני נמס

"היום כאדמו"ר יש לי בית פתוח אצל כל האדמורי"ם הגדולים בארץ ובעולם, אני נכנס לכל גדולי ישראל, אבל אחרי שאני נכנס למורינו הרב ברלנד אני נמס. אני נמצא אצל כל הצדיקים הגדולים שבעולם, אצל הל"ו צדיקים, אבל אחרי שאני נכנס לרב ברלנד אני נמס, אני נהיה כולי מים. אני אומר לעצמי שאני רוצה להוריד מעצמי את כל הבגדים ולהיות התלמיד של הרב ברלנד. לשים על עצמי את הכובע הכי פשוט של ברסלב, איזה גרטל ישן, לעזוב את הכל ולהיות תלמיד של הרב ברלנד במשך 24 שעות ביממה."

אנשים משתגעים כשמבינים מי זה הרב ברלנד 

"אני מוסר כיום שיעורים בישיבות וכוללים ברחבי הארץ, אני מספר להם סיפורים על מורינו הרב ברלנד, אנשים משתגעים כשמבינים מי זה הצדיק שיש בדור. יש לברדיטשוב בתי כנסת וישיבה בכל מקום, בבני ברק, בצפת ויש בגבעת זאב י-ם."

בחודש אדר רואים מיד את הישועה

"אומרים המקובלים על הכתוב, "משנכנס אדר מרבים בשמחה", מרבים בשמחה כי באדר רואים מיד את הישועה. בכל השנה בן אדם צריך לעבוד ולפעול, אבל באדר בשנייה אחת, כל הפושט יד נותנים לו. בן אדם מתפלל ואומר, 'ריבונו של עולם תעזור לי,אני צריך כך וכך', הוא מקבל זאת מיד ונהיה בשמחה. מורינו הרב ברלנד תמיד אומר, 'אדר' זה אותיות, רבבות אלפי דולרים. שהקב"ה ישפיע לכל עם ישראל שפע, ברכה ועשירות גדולה בשמחה. שנזכה לקבל את משיח צדקנו עם הרב שיעמוד בראשנו."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *