צור קשר עם הרב ברלנד
האדמו"ר מסטראפקוב שליט"א הגיע במסירות נפש לקבל ברכה מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
האדמו"ר מסטראפקוב שליט"א הגיע במסירות נפש לקבל ברכה מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כ"ק האדמור מסטראפקוב שליטא בביקורו אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – "כולם יראו את הרב ויבינו מה זה מראה כהן, ממש כהן גדול"

לאחר ביקורם של בכירי עסקני הציבור אצל מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מגיע כעת תורו של כ"ק האדמו"ר מסטראפקוב שליט"א להגיע אל הרב. בשיחה מחזקת חושף בפנינו העסקן אהרן בוימיל פרטים חדשים שעדיין לא נחשפו בפומבי, כאשר מדבריו נחשף שגדולי ישראל רבים ומפורסמים מגיעים למעונו של מורינו הרב ברלנד שליט"א. כמובן שאת רוב הפרטים עדיין לא ניתן לפרסם, בינתיים אנו מביאים לפניכם את הרשמים מביקורו של הסטראפקובר שליט"א אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.
"אחרי המתנה של 14 שעות, לילה שלם של בכיות ותפילות ורק אחרי שכ"ק האדמ"ור מסטראפקוב שליט"א, מזקני רבני ירושלים, הגיע איתי אל הרב ברלנד שליט"א, הצלחנו לבסוף להיכנס." מתאר בפנינו אהרן בוימל את מסירות הנפש שעבר בכדי להיכנס לקודש פנימה.
האדמ"ור מסטראפקוב שליט"א, מזקני רבני ירושלים, הגיע איתי אל הרב ברלנד שליט"א - רשמי העסקן אהרן בוימל
האדמ"ור מסטראפקוב שליט"א, מזקני רבני ירושלים, הגיע איתי אל הרב ברלנד שליט"א – רשמי העסקן אהרן בוימל
"אפילו האדמו"ר מסטראפקוב שליט"א חיכה איתי שעות על גבי שעות בכדי להיכנס, אך הסברתי לו שאין מה לעשות, בינתיים צריכים הרבה אישורים בכדי לעבור את הפרוצדורה של המדינה. אבל, הכל היה כדאי בכדי להיכנס אל הקודש קודשים פנימה."
      בוימל
"מורינו הרב ברלנד שליט"א אמר לי כשנכנסתי שהוא מוחל לי על כך שלא באתי לבקר אותו בכל אותם 4 וחצי שנים שהוא היה בגלות. הרב אמר לי שהוא מוחל לי כמו שהוא מחל לכל אותם שרודפים ומצערים אותו. מכאן אפשר לראות את הענווה של הרב שליט"א, איך שהוא מיד ממהר למחול."
אהרן בומל בביקור עם אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
אהרן בומל בביקור עם אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
"אמרתי למורינו הרב ברלנד שליט"א שהאדמו"ר מסטראפקוב שליט"א בא לבקש ממנו ברכה, אך הרב בענוותנותו כמובן הפך את הדברים ואמר שהוא רוצה לקבל ממנו ברכה."
"אני חייב להגיד לך שכאשר ראיתי את מורינו הרב ברלנד שליט"א פשוט בכיתי. נפלתי על כתפיו של הרב, נתתי לו נשיקה ופשוט בכיתי. אמרתי לו, הרב אתה ממש מלאך אלוקים. הרב נראה ממש כמלאך אלוקים, כאילו שלא עברו עליו כל הגלויות והייסורים שעבר, כאילו שרק עכשיו יצא מהבית מדרש ולמד 400 ימים. כמו שרבי שמעון בר יוחאי יצא מהמערה, כך הרב היה נראה."
"היה לי רק דקה וחצי עם הרב שליט"א, בגלל שהאדמו"ר מסטראפקוב שליט"א רצה לדבר ביחידות עם הרב, אבל הדקה הזו הייתה הכל. כדאי לאנ"ש לחכות, כולם יראו את הרב ויבינו מה זה מראה כהן, ממש כהן גדול. אתה נמס ליד הרב ברלנד שליט"א ואתה אומר לעצמך, איזו זכות שיש לנו בדור שלנו כזה יהודי. בן אדם שעבר כאילו ביזיונות, כזו שפיכות דמים ורק יושב ולומד ומתפלל ומוחל לכולם."
העסקן אהרן בוימיל שליוה את האדמו"ר שליט"א למעונו הקדוש של מורנו הרב שליט"א מקבל מהרב ברכה
העסקן אהרן בוימיל שליוה את האדמו"ר שליט"א למעונו הקדוש של מורנו הרב שליט"א מקבל מהרב ברכה
"אין למורינו הרב ברלנד שליט"א טינה על אף אחד. אם לדוגמה אדם נוסע ברכב ומישהו עושה לו את הדבר הכי קטן, מיד הוא מקפיד עליו. פה יש יהודי ששפכו לו את הדם, קרעו אותו לחתיכות והוא רק מוחל לכולם, אוהב את כולם, אין לו שנאה לאף אחד. הרב שליט"א רק רוצה את השם, שרק עוד יהודי יחזור בתשובה, לעשות עוד חסד עם יהודי."
"מורינו הרב ברלנד שליט"א אמר לי שעוד שבועיים הוא כבר בחוץ בעז"ה, 'חוזרים להנהיג את הקהילה וכולם יראו אותי. כל הקהילה יבואו לקבל ברכה ממני ויהיה שלום, אחווה ורעות.'"
"כמובן שאי אפשר לפרסם את כל האדמור"ים והרבנים שהגיעו לאחרונה למשכנו של מורינו הרב ברלנד שליט"א, זה ממש מסירות נפש מצידם להגיע כעת. בזמן הקרוב תצא תמונה של כל גדולי ישראל שהגיעו לרב ברלנד, אנשים לא יאמינו איזה גדולים עומדים בתור ורוצים להיכנס אל הרב שליט"א. כולם רוצים לקבל ברכה מהרב ברלנד שליט"א, הם יודעים שברכה מכזה יהודי יכולה להחיות מתים."
"עמדתי בחוץ 14 שעות וראיתי דבר מדהים, אפילו השומרים שאינם מרקע תורני מדברים דברי תורה וסיפורי צדיקים. אחד אמר לי שהרב ברך איתו ברכות השחר והאחר סיפר לי שהרב התפלל איתו. שאלתי אותם, 'תגידו, אתם דתיים'? ענו לי, 'מה זה דתיים, אנחנו כל היום שומעים פה דברי תורה עד שאנחנו מקבלים פה נשמה חדשה'."

דברי אהרן בוימל באדיבות קו ברסלב 02-800-8-800, מארה"ב 1-845-640-0007, מאירופה 4420-380-7-3333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *