צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: הרב אליישיב זצ"ל פסק – אסור לשבת בכלא רגע אחד מיותר. עסקת הטיעון של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לפני 30 שנה הרב פרדס היה רבה הראשי של ת"א, הוא ישב בכלא על מעשים שלא היו ולא נבראו וכן היה עתיד לשבת עוד שנים רבות. עקב מעמדו כרבה של ת"א הציעו לו לסיים את העניין בעסקת טיעון לפיה הוא יצא מהכלא לאחר שלושה חודשים במקום שלוש שנים.
הרב פרדס בא ובכה לרב אליישיב זצ"ל ואמר: 'אני זך ונקי, כל האשמות כלפי הם שקר ועלילה, לא היה כלום'. אז הוא שאל את הרב אליישיב לדעת תורה: 'האם להודות על משהו שלא עשיתי ולהשתחרר יותר מהר או להילחם עד הסוף ולהוכיח את חפותו'? פסק לו הרב אליישיב שיודה על כל מה שהם רוצים, אצלי אתה נשאר זך ונקי, אני יודע שלא עשית כלום. ע"פ דעת תורה "אין אדם משים עצמו רשע", בן אדם יכול להודות במה שהוא רוצה ועדיין להישאר זך ונקי. אהרון בוימל בגילויים חדשים.

      אהרון-בוימל

באמת אח"כ חזר הרב פרדס והודה בכל מה שביקשו ממנו ואכן הגיע לעסקת טיעון והשתחרר. הדעת התורה לפי פסקו של הרב אליישיב שליט"א היא שבן אדם צריך לעשות הכל בכדי לשבת כמה שפחות, אפילו אם צריך להודות בדבר שלא עשה. כולנו יודעים שכל מה שקורה עם כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד זה הכל שקר ועלילה, אך אין מה לעשות, יש כאן דעת תורה וצריך ללכת איתה.

אנחנו לא מפחדים מביזיונות. מספרים שאמרו לדונלד טראמפ שלארה"ב יש מליארדים של חובות והוא ענה שהוא שמח מכך, כי את כל ההון שלו הוא עשה ע"י שלקח חובות והלוואות. רבותיי איך איבדנו את השפיות שלנו? אנחנו חסידי ברסלב, חסידים של רבינו, של הרב, ואנחנו מפחדים מביזיונות? ביזיונות אצלנו זה יהלומים, כמו שטראמפ אוהב חובות, אנחנו אוהבים ביזיונות. הרב הודה לא כי הוא אשם, אלא משום אותה הדעת תורה של הרב אליישיב זצ"ל וכן משום כל גדולי הדור שפנו אליו וביקשו שיגיע לעסקת טיעון.

ביזיונות? תרקוד, תשיר, זה מתנות. אנחנו יודעים איפה היינו לפני שהגענו לרב שליט"א ולאן הרב הרים אותנו אחרי שהגענו אליו. אנחנו יודעים איזה ייסורים הרב שליט"א עובר בימים הללו, אז עכשיו הרב זורק לנו קצת יהלומים, שנהנה גם אנו, שנזכה גם אנחנו.

דבר ראשון שהרב שליט"א יעשה אחר שיצא הוא לתת לרודפים אחריו מליון דולר, הם הרי זיכו אותו לעלות מדרגות רמות. הרב אמר לבת שלו כשביקרה אותו בכלא שהוא לא יודע מה זה לשנוא יהודי. אלה שעושים לנו ביזיונות הם מזכים אותנו ומטהרים אותנו.

הראיון באדיבות קו המידע 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *