צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: התקווה האמיתית – מה רבינו הקדוש היה אומר על שיר התקווה? בעקבות מסע הרדיפה אחרי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רבינו נחמן מברסלב כותב שכדי להכניע כוחה של אומה צריך לשיר את ההמנון שלה. והרי לא יעלה על הדעת שכדי להכניע את גזירות הדת של השילטון בישראל יתחילו לשיר זקני ברסלב את המנון המדינה עם מילות השיר עצמו כפי שחוברו ע"י נ.צ. אימבר שר"י, בדיוק כמו שלא מסתבר שזקני ברסלב בדורו של רבי נתן שרו את ההמנון הרוסי עם מילות השיר ברוסית כדי לנסות לבטל את גזירת הקנטוניסטים.

אז נשארו שתי אפשרויות לקיים את דברי רבינו נחמן: לזמזם את ניגון ההמנון ללא מילים או להמציא מילים חדשות הראויות לשיר באותו ניגון של ההמנון. מבחינה הלכתית מזמזם נחשב כאומר בדיעבד לעומת האומר בפירוש שזה ודאי לכתחילה, ולכן נראה שעל מנת לקיים בפשיטות ולכתחילה את הסוד הגדול שרבינו נחמן גילה לנו ראוי לחבר מילים קדושות לאותו ניגון המכונה בטעות "התקווה" ונראה שבכך ניתן להכניע את כוחו של השילטון ולבטל את גזרותיו הרעות כנגד תורת ישראל.

בעצתם של גדולי וחשובי אנ"ש נתחברו מילים פשוטות ויסודיות המבוססות על תורתו של רבי נחמן והתוצאה החביבה מובאת בפניכם בביצוע חובבני פשוט ומקורי הנקרא "שיר התקווה האמיתית".

ניתן להאזין לתוצאה המוזיקלית במספר טלפון 077-22-66-423 שלוחה 1 (הקישו 8 עד שתגיעו להקלטה) – קו המידע החדש שנפתח בהוראתו של הרב שליט"א

      ביבי-2
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *