צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: יותר מלהחיות מתים – ניסים של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הגיע אלינו סיפור יפה שמראה עד היכן מגיע כוחו של צדיק. נכון ששמענו כבר סיפורים גדולים הגובלים בהיפוך הטבע ממש, אך מי שמבין במקצת בתחום הנהיגה יודע עד כמה הסיפור הבא אינו פשוט בכלל. יש מי שיגיד – יותר מלהחיות מתים.

רבי דוד, אברך, חסיד ללוב מירושלים מספר: "הייתי בתהליך להוצאת רישיון נהיגה, נכשלתי בשלושה טסטים, מה שנקרא – נכשלתי על קטנות. הגעתי נרגש לטסט הרביעי כשבמהלכו הגיע הרכב אל מול קו עצירה עם תמרור עצור. באותו הרגע שכחתי שאני צריך לעצור בקו וחשבתי שעלי לעצור דווקא בקו המדרכות, לכן המשכתי לנסוע. הבלימה של הטסטר לא איחרה לבוא."

'תמרור עצור, למה אתה לא עוצר?' הוא שואל אותי. 'רציתי להגיע לקו המדרכות," גמגמתי לעברו. בסוף הטסט אמר לי מורה הנהיגה: 'אתה נורמלי? זה אי ציות לתמרור עצור ועוד בלמו אותך בטסט, נכשלת!' גם אני הייתי בטוח שמאתיים אחוז נכשלתי ועוד שבעבר נכשלתי בטסטים על דברים הרבה יותר קטנים. השתדלתי להתחזק באמונה וניסיתי לחשוב על משהוא שיעזור לי למתק את הדינים. נזכרתי שנתתי לפני תקופה פדיון לרב ברלנד שליט"א וכעת באה לי מחשבה שזה מה שיכול לעזור לי בהמתקת הדינים."

"התקשרתי מיד ועשיתי העברה לבנק, נכשלתי בטסט או לא, אני את שלי עשיתי בלב שלם. כעבור כמה רגעים אני מקבל טלפון ממורה הנהיגה שלי שמאמת איתי את שמי. 'עברת את הטסט בהצלחה,' הוא מבשר לי בשמחה. 'אתה רואה? רק השם, רק השם'. לפני התשובה הוא לא האמין לרגע, הוא כל הזמן אמר לי שהנתונים ממש לרעתי ופתאום אנחנו רואים נס. אם היו שואלים כל בן-אדם לפני זה הוא היה אומר לי שנכשלתי והאמת שאני עצמי הייתי כבר מיואש. הפדיון נטע בי אמונה ותקווה."

      דוד-מללוב
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *