צור קשר עם הרב ברלנד

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מודיע – "הגזרה התבטלה"

לפני בא חודש ניסן דיבר מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, רבות על כך שיש דינים קשים בעולם. הרב חזר וביקש לערוך עצרת תפילה גדולה במערת המכפלה. שם, ליד קברי האבות וביחד עם המוני בית ישראל האמין הרב שליט"א כי ניתן לבטל ולהמתיק את הגזרה. הרב חזר והתריע בהודעות שונות לציבור כי הגזרה קשה וחובת ההשתתפות בכנס התפילה היא ראשונה במעלה.

מעבר לקריאה לקיום עצרת התפילה, הורה הרב לציבור שומעי לקחו כי עליהם להתחזק רוחנית, לקבל עליהם צומות ולעלות את מינון התפילות לרפואת הצדיק והצלחת העם. והנה, מעל לרבבת מתפללים הגיעו לעצרת, קראו יחדיו את ספר התהילים, רקדו בהתלהבות קודש להמתקת הדינים ואמרו יחד עם הרב ברלנד את עשרת מזמורי ה'תיקון הכללי'. 

רבים וטובים רצו לדעת האם פעלו טובות במעשיהם ואם למעשה הגזרה התבטלה, ופתאום יצאה הודעה מסודרת מבית הרב ברלנד שליט"א. הרב נתן בזאנסון שליט"א, הגבאי של הרב ברלנד בהודעה לציבור:

"שמענו שהבוקר אמר מורינו הרב ברלנד שליט"א, במהלך קבלת הקהל במשכנו של הרב גבירץ שהגזרה התבטלה. בנוסף הרב גבירץ אישר שהרב ברלנד אמר שהגזרה התבטלה, אמנם ישנה אפשרות שהרב אמר זאת בכדי להרגיע את השואל." אך, הרב ברלנד שליט"א מאשר ואומר בהדגשה – "הגזרה התבטלה".

      הרב ברלנד אומר שהגזרה התבטלה

עוד ממראות הקודש של עצרת התפילה הענקית במערת המכפלה לביטול הגזרה

התמונות באדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *