צור קשר עם הרב ברלנד

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מקרב רחוקים בבנין יו שבת"א – השיעור המלא

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע במסעו הקדוש לקירוב רחוקים אל בנין יו שבת"א, שם חיכתה לו חבורה שתתה את דבריו בשקיקה. הרב ברלנד פתח ואמר, "עם ישראל לא הולכים בכוח הזרוע ולא מתעניינים בכדורגל, העניין של עם ישראל הוא רק ללמוד תורה. כל אחד חייב ללמוד תורה או להגיד תהלים, אסור שתהיה שנייה אחת בלי לימוד תורה. שנייה אחת אדם אינו לומד תורה נהיה פיגוע בעולם, באותו רגע העולם נחרב, "וישב יעקב", יעקב יושב אוהלים, הוא יושב ולומד תורה."
"דבורה אשת לפידות הייתה עושה פתילות בכדי שיוכלו לשבת בבית המדרש וללמוד תורה, לכן יצאו ממנה להבות אש. איך ידעו שדבורה היא נביאה, משום שיצאו ממנה להבות אש. "ביקש יעקב לשב בשלווה", כל רגע אדם רוצה להגיע לשלווה, אבל שלווה אמתית היא רק כשאדם מקים משפחה ויש לו ילדים צדיקים. שלווה היא שאדם לומד תורה יומם ולילה ללא הפסק ולא משנה אם יש לו פרנסה, כי הלימוד מביא את הפרנסה."
"הפרנסה מגיעה רק מהשם, יש מקום שנקרא החלל הפנוי ומשם מגיעה הפרנסה. עשיו הוא החלל הפנוי, יש לו בן בשם אליפז והצאצאים שלו כבשו את כל העולם והם הנהגת החלל הפנוי."

ניתן להזמין את הרב ברלנד לחוגי בית בכל רחבי הארץ דרך הגבאי נתן סולומון 0526775148

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *