צור קשר עם הרב ברלנד

המקובל הרב חיים כהן פרחיה 'החלבן' זצ"ל: "הרב ברלנד שליט"א כל הזמן מבטל את הגזירות"

הרב מאיר שלמה זצ"ל סיפר בשם המקובל הרב חיים כהן פרחיה 'החלבן' זצ"ל כי החלבן התריע רבות על דברים שהולכים להיות ועל גזירות משמים שמגלים לצדיקים יחידי סגולה בכדי שיתריעו, אך "ישנו צדיק אחד שקוראים לו הרב ברלנד שכל הזמן מבטל את הגזירות"

הרב מאיר שלמה זצ"ל סיפר בעדות אישית מתוך חצרו של החלבן זצ"ל כי צדיק לא מתחשב בכך שהוא הולך להתבזות. עבור הצדיקים העיקר הוא לעשות רצון ה' יתברך, והחלבן זצ"ל התריע רבות על דברים שהולכים להיות, כי משמיים גוזרים גזירות ומגלים זאת לצדיקים יחידי סגולה בכדי שיתריעו. זאת אחריות גדולה מאוד".

"החלבן כל הזמן צריך להודיע ולהתריע על גזירות שמגלים לו משמיים ואח"כ הוא כביכול התבדה, אנשים עושים תשובה או שמלמעלה מבטלים את הגזירות. ואכן, שאלו את החלבן, אתה כל הזמן מודיע והדברים לא מתרחשים"?

ענה החלבן, ר' חיים כהן זצ"ל: "מה אני יכול לעשות, יש צדיק אחד שקוראים לו הרב ברלנד שכל הזמן מבטל את הגזירות".

"הרב ברלנד רואה את הגזירות ומבטל אותם. הצדיק שמבטל גזירות הוא גם משתמש בתשובה שעושה הציבור, אנשים מזדעזעים ומתעוררים ובזה יש לרב שליט"א כוח לבטל גזירות. אברהם אבינו התריע על הקרבה למולך ופתאום בעקדת בנו הוא הולך לעשות ההפך ממה שהתריע עליו כל חייו, אך לצדיקים לא אכפת, הם עושים את רצון ה' מבלי לחשוב איך הדבר יראה בעיניי אנשים.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *