צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - ל"ג בעומר תשע"ח במירון

"המשיח יגיע דרך מירון" – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א דיבר על חשיבות התרומה להוצאות של מתחם ההדלקה במירון שהגיעו לכמעט מליון שקל. אח"כ המשיך מורינו הרב ברלנד ואמר, "כי בזה תלויה כל הגאולה, כי כתוב בכל הספרים שמשיח צריך לבוא בתשע"ט (השנה), שנת 'ובביאת משיח' (779)." 

המשיך הרב שליט"א בתארו את גודל מעלת הצדקה ואמר, "בפרט ההילולה השנה שמשה היה צריך להגיע, כי הוא רק יגיע דרך מירון. כתוב בזהר שמות שמשה יגיע דרך ארץ הגליל, זה ר' שמעון במירון, ומשם הם ילכו להר נבו והמערה תבקע. אז יראו אילה הולכת בהר כמו שכתוב בזהר בלק, אז משה יתחבר עם מלך המשיח, ילכו אחרי האילה."

"אז יבקע הקבר של משה ומשה ילך עם משיח לקבר רחל. ויעירו את רחל אימנו. ויגידו לרחל, "מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי, וְעֵינַיִךְ, מִדִּמְעָה, כִּי יֵשׁ שָׂכָר לִפְעֻלָּתֵךְ" (ירמיהו לא טו). יש שכר לפעולה של רחל, שע"י הבכיות שלה היא תביא את מלך המשיח, שרק רחל תבקע את הצור. "כִּימֵי צֵאתְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אַרְאֶנּוּ נִפְלָאוֹת" (מיכה ז טו), אז כולם יראו את הנפלאות, איך שהים נבקע ל- 12 שבילים מחדש. יבואו כל אומות העולם להילחם עם ישראל, "וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא יִתָּקַע בְּשׁוֹפָר גָּדוֹל" (ישעיהו מג כז)."

"אנחנו עומדים לפני הרגע הגדול שיִתָּקַע בְּשׁוֹפָר גָּדוֹל, אנחנו עומדים לפני הרגע הכי דרמטי בעולם, הרגע בו "יִתָּקַע בְּשׁוֹפָר גָּדוֹל וּבָאוּ הָאֹבְדִים בְּאֶרֶץ אַשּׁוּר וְהַנִּדָּחִים בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם וְהִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַר הַקֹּדֶשׁ בִּירוּשָׁלָ‍ִם".

      הרב ברלנד על ביאת משיח ל\"ג בעומר תשע\"ט

שע"י הל"ג בעומר הזה תבוא הגאולה השלמה ונראה איך הים נבקע מחדש, כי פרעה היה היחידי שעשה תשובה. פרעה מההתחלה עשה תשובה, הוא לא רצה לזרוק הזכרים ליאורף אבל אז הורידו אותו מכיסאו שלושה חודשים תמימים ע"י השרים, אז הוא קיבל לעשות את הגזרה הנוראה של זריקת ילדי ישראל ליאור.

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *