צור קשר עם הרב ברלנד

הערב: ליל חמישה עשר באב מתכנסים לאמירת "התיקון הכללי" באולם התפילות של הגה"צ הרב ברלנד שליט"א

הערב, ליל חמישה עשר באב מתכנסים על פי בקשת כ"ק הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בשעה 22:00 בלילה באולם התפילות בישיבה לאמירת שלוש פעמים "תיקון הכללי" ברוב עם לפעול ישועות רבות ולקרב את הגאולה בימי סגולה אלו.

מי שלא יכול להגיע לאמירת התיקון הכללי  הערב באולם התפילות בישיבה יכול לאסוף את חבריו, ואישה את חברתה, בקבוצות יחד לאמירת התיקון הכללי.

על מעלת יום חמישה עשר אב אמר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א:

"ט"ו באב ויום הכיפורים הם בחינה אחת ממש. אם אדם מאמין במה שחז"ל אומרים, אז עכשיו ט"ו באב, זה ממש כל נדרי, רק במקום לצום ולהגיד סליחות נתנו לנו מיץ ועוגות טובות כדי שנעשה יום כיפור שמח. ה' מקבל היום את התשובה. שערי שמים פתוחים. כל אדם יכול לקבל היום עיניים קדושות, מוח קדוש, כל אחד יכול היום לזכות. עם שמחה, עם ריקודים, עם שירה, עם אכילה ושתיה. אפשר לזכות היום בכל מה שאפשר לזכות ביום כיפור. רק להחזיק ראש. לזכור שזה יום כיפור.

"צריך לנצל את היום הזה של חמישה עשר באב לשמור את העיניים, לשמור את המחשבה, לישון קצת פחות, ללכת לשדה. לעשות ריקודים, לשיר שירים. נתנו לנו מתנה את חמישה עשר באב, יום שבו אפשר לצאת מכל הנפילות, מכל המכשולים, מכל הכשלונות, מכל השטויות, מכל הדמיונות. יום שבו נותנים לאדם כוחות אדירים, כוחות משמים. מורידים לו נשמה חדשה, מורידים לו מוח חדש, מורידים לו עיניים חדשות. היום זו התשובה האמיתית. כמו ליל כל נדרי"

"אדם מקבל נשמה חדשה והוא יכול לשיר ולרקוד,להתפלל בהתלהבות, לשמוח". היום יכול כל אחד לקבל נשמה חדשה לגמרי, שלא היתה לו מעולם. הוא – פתאום יכול להתחיל להתפלל בהתלהבות, לשיר ולרקוד, לשמור את העיניים, לשמור את המחשבה בקדושה. כל אחד יכול להגיע היום לדברים עצומים כי היום זה יום בריאת הנשמות, 40 יום לפני בריאת העולם, שנברא בכ"ה באלול. בחינה של "ארבעים יום קודם יצירת הוולד יוצאת בת קול ומכרזת בת פלוני לפלוני". היום כל אחד מקבל נשמה חדשה. נשמה עם אריכת אפיים, נשמה עם ישוב הדעת, נשמה עם דביקות בהשם, נשמה עם אהבה להשם".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *