צור קשר עם הרב ברלנד

אדם נברא להיות צדיק, אם יחזיק מעמד הצדיק יתקן אותו – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א: צפו

היום, מוצש"ק דפרשת ראה תשע"ט, ערך מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א את שולחנו הקדוש בסעודת המלווה מלכה. 

במהלך הסעודה מסר מורינו הרב ברלנד שליט"א דברי קודש בעניין הצורך להחזיק מעמד ומי שיישאר עם הצדיק עד הסוף יזכה שהצדיק יביאו לתיקון השלם. הנה תוכן הדברים.

"הרבי אמר הצלחתי להביא את כל מה שהבטחתי, כל מה שהרבי הבטיח הוא יקיים אותו. שכל מי שיחזיק מעמד ולא ייפול באמצע הדרך, הרבי יביא אותו לתכלית שלו, כל אחד ואחד."

"אז צריך להחזיק מעמד עד הסוף, לא ליפול באמצע הדרך, לא להוריד את הפאות, לא ללכת עם חולצה, עם גופיה. פתאום אדם מוריד את החליפה, חלק כבר הורידו את החליפות, את הפאות. גם אני אוריד, מה יש (צוחק הרב על המצב)?"

"אז מי שיחזיק מעמד עד הסוף הרבי יעשה אותו צדיק אמתי. כל אחד צריך לתקן את כל הגלגולים שלו, כל המחשבות שיש לכל אחד זה מכל הגלגולים, מה שבא לו מחשבות כאלה וכאלה זה מהגלגול הקודם. הוא מתבלבל, הוא נפל, הוא נכשל, הוא הוריד את הפאות בגלגול הקודם, עכשיו באות לו מחשבות בגלגול הזה. כל אחד שיחזיק מעמד ולא ייפול באמצע הדרך."

"את כל זה הרבי אמר כשנסע לאומן."

"אדם צריך לדעת שהוא נברא להיות צדיק גדול אמתי, אפילו שהוא עושה את הכל הפוך. הרבה' אומר שזה לא משנה, רק אם הוא לא ייפול באמצע הדרך ולא יעזוב אותי הוא יהיה צדיק גדול שלא היה בכל הדורות ושום צדיק לא יכול להגיע לדרגה שלו."

אלה דברי קודשו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כפי שנמסרו במוצש"ק ראה תשע"ט.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

One comment

  1. מחזק מאוד !
    מחייה ממש
    תמשיכו לשלוח !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *