צור קשר עם הרב ברלנד

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אושפז בבית החולים – דברי הרב צנעני המחזקים לתפילה

מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א פונה אתמול, שלישי בשבת שלח תשע"ט, אל בית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. כמו שפרסמנו אמש, מצבו של מורינו הרב ברלנד שליט"א הורע כבר אתמול, אך לאחר שהרב חווה הבוקר התקף נשימתי הוחלט לפנותו לבית החולים.

לאור מצבו הבריאותי של הרב, וכן לאחר שהוא ביקש מפורשות שיגידו עליו כל יום את ספר התהילים, נערכה היום בלילה עצרת תפילה בכותל לרפואת הצדיק.

למעשה, מורינו הרב שליט"א ביקש כבר לפני חודשיים שיגידו עליו 200 אברכים את כל ספר התהלים,  בכל יום, כדי שיחיה עד ראש השנה

הרב משה צנעני שליט"א, מתלמידיו הוותיקים והמפורסמים של מורינו הרב ברלנד שליט"א חיזק מאוד בנושא באומרו – "במדרש רבה כתוב שמשה רבינו אומר לעם ישראל שהייתה עליהם גזירה. משה רבינו התפלל ובקע את כל הרקיעים, וכך ביטל את הגזירה."
"אמר משה – אדם אחד הציל ששים ריבוא, ושישים ריבוא לא הצילו אדם אחד? כשהשם גזר עלי לא הצלתם אותי, לא התפללתם עלי!"
"צריך ממש להתחזק בתפילה על מורינו הרב שליט"א, המצב ממש לא פשוט, הרב נמצא בבית חולים והמצב שלו ממש פיקוח נפש. כל אחד יודע מה זה הרב עבורנו, הרב הוא האבא שמנהיג אותנו בכזה רחמים, בכזו אהבה."
 
"מורינו הרב מקרב אותנו להקדוש ברוך הוא, הוא מקרב את כל עם ישראל, כל עם ישראל תלויים בו. הרב שליט"א ביטל את כל הגזירות, ולקח את הכל על עצמו. אין כמעט אבר שלם בגופו."
"כולו פצעים וחבורות – ממש הבחינה של ייסורים של המשיח שממש סובל בשביל כל עם ישראל."
"צריך ממש להתפלל בכל הכוח שהרב יהיה איתנו, יביא את הגאולה לעם ישראל. מי יודע מה תלוי בזה שהמשיח יהיה איתנו. הרב ביקש ש- 200 אנשים ייקחו על עצמם לקרוא את כל התהילים בכל יום."
"כל אחד יראה להתחזק בדבר הזה, אפילו בשביל תלמיד חכם צריך להתפלל, כל שכן על הרב שהכול תלוי בו, כל העולם תלוי בו, כל עם ישראל תלויים בו."
"צריך להתחזק מאוד בתפילה, המצב ממש לא פשוט, שהרב ימשיך להיות אתנו. והשם יעזור שבזכות התפילות נזכה לבשורות טובות." 
עד כאן דברי הרב משה צנעני שליט"א.
 
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *