צור קשר עם הרב ברלנד
בלימוד עם האדמו"ר מספינקא ארה"ב במקום נופש
הרב ברלנד בחו"ל לומד עם האדמו"ר מספיקנא ארה"ב - ארכיון)

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א החוזר לביתו לאחר מנוחה של שבועיים במסר חשוב ומיוחד

מסר חשוב ומיוחד ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לקראת חזרתו לביתו לאחר מנוחה בשבועיים האחרונים

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א החוזר לביתו לאחר מנוחה של שבועיים במסר חשוב ומיוחד:

"הישיבה הוקמה בשמחת תורה תשל"ח והיא מתנהלת מזה 39 שנה. הסדר בישיבה היה תמיד עם תפילות מסודרות, אך בשנתיים האחרונות הופר הסדר, ונהיה קבלת קהל בכל שעות התפילה. כעת מחזירים עטרה ליושנה: מעתה לא יהיו יותר פתקים ושאלות וקבלת קהל באמצע התפילה, וכל השאלות הפרטיות ייענו רק אחרי התפילה", אומר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"באם יהיו שאלות פרטיות שלא סובלות דיחוי ניתן יהיה לכתוב על השאלה על פתק ולהכניסה לתיבה גדולה שתיפתח לאחר התפילה. במהלך התפילה שום פתק לא ייענה. הרב יתפלל מהיום ללא שום הפרעות, ללא שום פתקים".

"את הילדים יביאו לחלק הקדמי של האולם כדי לעודד אותם להתפלל בכוונה, וכולם יוכלו להתפלל תפילה מסודרת בכוונה כמו שקיבלנו מרבינו זיע"א, והכל יתנהל על מי מנוחות, בצורה קפדנית,  בשיא החומרה, ללא פשרות. על כולם להתרכז במילים ובבקשות. תפילה בכוונה להמתיק את כל הדינים שבעולם"

"יהיו זמנים מסודרים לתפילות, תפילות בזמנם, שחרית תהיה קבוע שעה לפני הנץ, והכל יתנהל על מי מנוחות. הרב יגיע רק בתנאי שיקשיבו לכל התנאים החדשים כפי שהיו נהוגים 37 שנה. באנו לחזק את הכל להחזיר עטרה ליושנה"

בנוסף אמר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כי הרב לא ייצא מהבית עד שכל הנשים לא תעזוב את הכניסה לבית הרב, ולא תלכנה אחרי הרב. נשים לא יגיעו למקום שהרב מקבל קהל, ולא תהיה התקבצות של נשים.

להאזנה:

      הרב במסר חשוב
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ בְּמִשְׁתֵּה הַיַּיִן מַה שְּׁאֵלָתֵךְ וְתִנָּתֵן לָךְ • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א במשתה היין יחד עם כ"ק האדמו"ר מספינקא

לפניכם תיעוד מיוחד ובלעדי ממשתה היין במעון קודשו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א שהתקיים …

One comment

  1. חזק וברוך , קצת סדר בעדר לא הזיק עדיין לאף אחד , הרב אליעזר ברלנד , הביא מעצמו בשנתיים האלה מעל ומעבר , הגיע הזמן שגם הציבור יחזיר מעצמו אותו הדבר !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *