צור קשר עם הרב ברלנד

תגליות מדהימות בצפונות התורה – משיח בן יוסף ובן דוד מופעים ליד הרב ברלנד שליט"א

לאחרונה הבאנו באתר את התגליות החדשות של המומחה בצפונות התורה, הרב גלזרסון שליט"א, אודות תהליך הגאולה. בטבלאות התורניות שלו מראה הרב גלזרסון איך דברי הרב ברלנד שליט"א אודות תהליך הגאולה נמצאו באופן נדיר בצפונות התורה. כעת מביא הרב גלזרסון חיבור נוסף הקשור ישירות לנושא הגאולה. אלה דבריו.

הרב גלזרסון מצא בצפונות התורה את הגימ' של המילים 'ניצוץ משיח (604), המקבילה למילים, 'אליעזר ברלנד (604), 'זהו משיח בן יוסף ודוד' (604), ו'רבי יהודה הנשיא' (604). "פשוט מדהים", מסכם הרב גלזרסון את הקבלות המילים לפי הגימ'. וכל זה מקביל לפס', "אֲשֶׁר יִקְרָא אֶתְכֶם"(בראשית מט א), אשר יחד עם שלושת המילים והכולל מגיע ל – 'תשע"ו'. וכמו שהזכיר הרב גלזרסון בסרטון שהזכרנו למעלה, שאמר הרב ברלנד שליט"א שזו השנה בה התחילה הגאולה."

אומר הרב גלזרסון, "הבן יהוידע על הגמ' בסנהדרין (צח:) אומר שהיה מקובל אצלם שבכל דור מתגלגל ניצוץ של משיח בן יוסף לאחד הצדיקים שבדור, על דרך שאמרו חז"ל על משה רבינו שבכל דור יבא נצוץ ממשה בצדיק שבדור, וכמו שכתוב בספר הלקוטים לרבינו האר"י הקדוש על הפסוק, "וַיִּתְעַבֵּר ה' בִּי לְמַעַנְכֶם" (דברים ג כו) שרבינו האר"י היה בו ניצוץ ממשיח בן יוסף…"

"ובאמת מצאנו בטבלאות התורה את השם 'ברלנד' ליד המילים, 'בן יוסף' ו'ניצוץ'. וכל זה מופיע רק פעם אחת ועוד ליד המילה, 'אפרים', שכידוע משיח בן יוסף יגיע משבט אפרים. ועוד מצאנו את המילים, 'בן שמונים שנה', שזה היה גילו של הרב ברלנד בשנת תשע"ו המדוברת. והנה הפסוק אותו הזכרנו למעלה, "אֲשֶׁר יִקְרָא אֶתְכֶם" (בראשית מט א), שיחד עם שלושת המילים והכולל מגיע ל – 'תשע"ו', נמצא ממש בסמוך לכל המילים הנ"ל."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *