צור קשר עם הרב ברלנד
המקובלים הרב יהודה שיינפלד והרב דב קוק שליט"א

המקובל הרב יהודה שיינפלד – "לפני הגאולה ירבו המסירות בישראל"

הגה"צ הרב יהודה שיינפלד שליט"א, מגדולי המקובלים בדורנו, וחמיו של יום טוב חשין החולק והרודף הראשי של רבנים וצדיקים רבים בהם הרב ברלנד שליט"א, בראיון חזק על התקופה הקשה בה אנו נמצאים והסיבות לכך.

הרה"צ הרב יהודה שיינפלד שליט"א מצטרף למאבק ברודפי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ויוצא במחאה חריפה נגד אותם בעלי המחלוקת, המוסרים השפלים שרודפים באכזריות נוראה את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וק"ק 'שובו בנים. כידוע, הרב שיינפלד מכיר את אותם החולקים כבר שנים רבות ויש לו אף קירבה משפחתית עמם. כך מתבטא הרב שיינפלד. "גם הנאצים היו בטוחים שהם עושים מצווה גדולה, מדובר באנשים משוגעים, שיכורים שהם המחליטים לרבנים מה להגיד. רב שלא שומע בקולם הם ישר משמיצים אותו."

ממשיך הרב שיינפלד, "כתוב בספרי הקודש שבזמן הגאולה יהיו אנשים שצריכים להיפלט מישראל, וזה יקרה ע"י שיהפכו למוסרים של תלמידי חכמים וצדיקים."

לאחר רשימת הרבנים והצדיקים שליט"א שהבינו כמו רבבות בישראל, שרדיפת הרב ברלנד הביאה עלינו את האסון הנורא של המגיפה והשלכותיה, מצרף גם הרב שיינפלד את מחאתו הנמרצת.    

הראיון והתמלול המלא: 

באדיבות קו המידע ברסלב 9148*

      קו המידע הרב שיינפלד

"כבוד הרב יודע שמורינו הרב ברלנד יושב כבר למעלה מחודשיים בבית האסורים על לא עוול בכפו, משום שאנשי דלא מעלי מסרו אותו בעלילות שווא! איך הרב יכול לחזק אותנו?" נשאל הרב שיינפלד.

"דברנו על מה שאומרים הצדיקים, שכל צדיק לקח על עצמו חבלי משיח, בכדי להציל את העם ממלחמה ובכדי למנוע דברים קשים בארץ ישראל."

"ה'ישמח משה בפרשת וישב אומר על הגמ' בסנהדרין שלפני הגאולה – ירבו המסירות בישראל, יהיו מוסרים בישראל."

"המטרה (הרוחנית של השם) שיש את המוסרים היא להפריד את הקליפה מהקדושה. אנשים שצריכים לפני הגאולה להיפלט מכלל ישראל יהפכו למוסרים – כך הם יפלטו מישראל ולא יצטרכו להמתין להם לגאולה."

"ככה, באופן הרגיל, ממתינים לכולם שיחזרו בתשובה, אבל מי שנהיה מוסר לא ממתינים לו שיחזור בתשובה."

איך יתכן שאנשים עם זקנים ופאות הם אלו שמוסרים תלמידי חכמים צדיקים ובתוכם הרב ברלנד?

"מה נעשה עם הרודפים? הצדיקים אמרו את זה כבר לפני מאתיים שנה, שבדור הגאולה יהיו אנשים עם זקן ופאות ארוכים, ואני לא רוצה להגיד את ההמשך לגביהם."

אנחנו שומעים את דברי הרב ולא מבינים איך יתכן שאותם מוסרים יכולים לחשוב שהם עושים מצווה גדולה?

"נכון, כולם חשבו (בפשעיהם) שהם עשו מצווה גדולה, גם הקומוניסטים, גם הנאצים היו בטוחים שהם עושים מצווה גדולה. אין אדם שחושב שהוא עושה עבירות, כ"א חושב שהוא עושה דברים טובים."

"יש (לרודפי הצדיקים ומבזי תלמידי חכמים) ראש עקום, זה הגדרה של משוגע. מה זה משוגע? שהוא פועל בשיגעון והוא חושב שהוא הכי ישר! הוא הולך עקום וחושב שהוא ישר. ככה הס"א שמתלבשת במישהו."

"מה זה שיכור? שכל העוונות ישרים לפניו! מה שהוא עושה (מבזי התלמידי החכמים) זה ישר, הוא שיכור, הוא מכתיב לרבנים מה להגיד, אם הרבנים לא שומעים בקולו הוא יכול להשמיץ אותם – כי הם לא שומעים בקולו. הוא (הרודף) רוצה שכל הרבנים ישמעו בקולו, ומי שלא שומע בקולו מותר להשמיץ אותו."

איך אפשר להתחזק בימים קשים כאלו?

"בתקופה הזו צריך להתחזק בתמימות והתרחקות מלשון הרע. כמו שאמר הרב חיים קניבסקי שכתוב בתורה ששולחים לבידוד את המדבר לשון הרע. אנשים נכנסים להסגר אז צריך לעשות תשובה על לשון הרע ופגמי הדיבור."

מה התפקיד שלנו בכל מה שקורה?

"האדמו"ר מקלויזנבורג אמר בזמן השואה שהנקמה הגדולה אליה, שאם ה' יעזור לו והוא יגיע לא"י אז הוא יבנה בית חולים, ושם הוא יקבל את כולם בלי הפליות, זו הנקמה הגדולה שהוא יעשה. שהוא בנה את הביה"ח בנתניה הוא אמר שזו הנקמה שלו בגרמנים."

"הנקמה היא שה' ייתן כוח לרב ברלנד לעמוד בכל מה שהוא קיבל על עצמו, זו הנקמה שבסוף יראו כולם את התיקונים שהרב ברלנד עשה בקבלת הביזיונותואז יהפכו פניהם כשולי קדרה."

"הם יראו כנגד מי הם הלכו, זו תהיה הנקמה הכי גדולה – גם אם הם יזכו לחיות, הם לא ידעו איפה לשים את עצמם מרוב בושה."

הרב שיינפלד, היית קרוב לרב חיים כהן זצ"ל, החלבן, איך הוא התייחס לרדיפה נגד הרב ברלנד?

"החלבן אמר לי בהתחלה שכאשר הרב ברלנד יחזור לארץ הכל יעבור וייגמר הרדיפה: אבל אחר כך (כשהרדיפות המשיכו) הוא אמר לי 'מה אני יכול לעשות שהרב רוצה את הביזיונות.'

ואיך החלבן היה מתבטא על אותם הרודפים והמוסרים?

"החלבן אמר על רודפי הצדיקים והרב ברלנד שהם ממש משוגעים"

הרבה צדיקים ורבנים שותפים בדעה שכל הצרות שעוברים על ישראל הם כתוצאה לביזיונות והרדיפות כנגד הרב ברלנד! האם אתה שותף לדעה הזו?

"ודאי שכל הרדיפות שעושים לרב ברלנד, דבר כזה לא עובר בשתיקה, שפיכות דמים כזו לרב ברלנד ולקהילה הוא לא דבר שעובר בשתיקה."

"אני בטוח יכול להגיד שחלק ממה שאנשים נפגעו זה בגלל רדיפת הרב ברלנד – אני מפחד לראות מה התוצאות שיהיו מלמעלה."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *