צור קשר עם הרב ברלנד
הרב יעקב עדס שליט"א - מעולם לא דיברתי כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב יעקב עדס שליט"א - מעולם לא דיברתי כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב יעקב עדס שליט"א במסר חריף: מעולם לא דיברתי כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רבי יוסף רפאלי, נהגו של המקובל, הרב יעקב עדס שליט"א במסר חד ונוקב. "אתמול בלילה, לאחר ששמע שהשתמשו לשקר בשמו, קרא לי הרב יעקב עדס שליט"א אליו." חושף בפנינו נהגו ומקורבו של הצדיק המקובל, הרב עדס שליט"א עוד מדרכי הרמייה של רודפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.
      הרב-יעקב-אדס

"הרב עדס שליט"א שמע שמשתמשים בשמו ואומרים שהוא חו"ש דיבר כנגד הרב ברלנד שליט"א, לכן הוא ביקש ממני להודיע בצורה חד- משמעית שהוא ככלל לא מתערב בענייני רבנים ובפרט שהוא לא שמע את הרב שליט"א עצמו אז בוודאי שכל מה שאומרים בשמו הוא שקר וכזב."

זה פשוט לא יאומן עד כמה השקר מחציף פניו. באים אנשים חצופים ומשתמשים בשמות רבנים שלא אמרו דבר ובונים סביבם מגדלים של שקר וכזב. "הרב עדס שליט"א לא קיבל אליו אף אחד מהם", ממשיך רבי רפאלי לחשוף עוד משיטות הרדיפה המקוממות של רודפי הרב ברלנד שליט"א.
"מי שמכיר את הרב עדס שליט"א יודע שהוא מקפיד מאוד על הנושא של לשון הרע, והוא אמר שאסור להתערב ולדבר בנושא של תלמידי חכמים." מסכם רבי יוסף רפאלי ומשאיר אותנו לתמוהה, הרי כל הרבנים שמגבבים בשמם קיתונות של ארס ונבלה אודות הרב שליט"א מזדרזים להכריז שהכול שקר, אם כך, מנין אוזרים רודפי הרב שליט"א כוח בכל פעם מחדש לטפול שקרים שכאלו?

באדיבות קו ברסלב אמת  (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333)

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *