צור קשר עם הרב ברלנד

הרב יעקב שכנזי שליט"א: "כל מי שמדבר נגד הרב ברלנד שליט"א אין לו חלק לעולם הבא"

"הרמב"ם פוסק שכל המבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא ולא חרבה ירושלים אלא בגלל שביזו בה תלמידי חכמים. חלילה וחס מי שמדבר על הרב ברלנד שליט"א נכנס לתוך הקטגוריה הזאת של ביזוי תלמידי חכמים, ואוי לו ואוי לנפשו. יש כאלו שכבר איבדו את העולם הבא שלהם ואין להם מה להפסיד ומבזים ומשפילים", כך הרב יעקב שכנזי שליט"א, רב שכונת בית ישראל בי-ם ל'קו המידע' של ברסלב

הרב יעקב שכנזי, רב שכונת בית ישראל בי-ם ל'קו המידע' של ברסלב: "המגמה המרושעת הזאת להקליט רבנים על ידי שמקליטים אותם היא אסורה על פי התורה. אותו אדם שהקליט אותי אפילו לא ביקש רשות, לא אמר לי שמקליט אותי, זה נקרא "אל תחרוש על רעך רעה והוא יושב לבטח אתך". אני מדבר איתו בתמימות במגמה של פיוס, והוא ברשעות מסלף את הדברים, ואותו אחד שפירסם באינטרנט פירסם בצורה לא נכונה ולא מדוייקת. אני לא רוצה להגיד מילה יותר קשה.

"הרמב"ם פוסק שכל המבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא ולא חרבה ירושלים אלא בגלל שביזו בה תלמידי חכמים. חלילה וחס מי שמדבר על הרב ברלנד שליט"א נכנס לתוך הקטגוריה הזאת של ביזוי תלמידי חכמים, ואוי לו ואוי לנפשו. יש כאלו שכבר איבדו את העולם הבא שלהם ואין להם מה להפסיד ומבזים ומשפילים".

"רוצים לפנות לדין תורה, בסדר, אבל למה צריך לפנות לערכאות? למה הרב צריך לשבת בכלא. הם יתנו את הדין, בפרט שעומדים לפני ראש השנה. כל אחד רוצה חתימה טובה"

"אני רוצה לבקש סליחה ומחילה מכל תלמידי הרב ברלנד שליט"א שחלילה נפגעו מהדברים שנכתבו עליהם. לא היו דברים מעולם. דבריי יצאו מהקשרם האמיתי. בסך הכל רציתי לרצות את האדם. חלילה לא רציתי את הדבר הזה. אני מבקש סליחה וכפרה ומבקש שיגידו לי בפה אמלא שמוחלים לי, ונזכה שהרב שליט"א ימשיך להנהיג את הקהילה שלו כימי עולם ושנים קדמוניות"

האזינו:

      001 הרב יעקב שיכנזי

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

נשבה ארון האלוקים • הלך לעולמו זקן מועצת חכמי התורה רבי שמעון בעדני זצוקללה"ה קווים לדמותו ועל הקשר לשובו בנים ולהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אבל גדול בכל תפוצות עם ישראל עם הוודע הבשורה המרה על הסתלקותו לגנזי מרומים של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *