צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אליהו מירב הבחירותשליט"א - סוד הבחירות והגאולה מפי הרב כדורי

חשיפה: הרב יצחק כדורי זצוק"ל "יהיו בחירות אך לא תהיה ממשלה"

זקן המקובלים הרב יצחק כדורי זצוק"ל נשאל מתי יבוא משיח. ענה ואמר "כשיהיו בחירות אך לא תהיה ממשלה".

בצורה מאוד ייחודית התפרסם לאחרונה בתקשורת הזרה באתר BREAKING ISRAEL NEWS דברים אודות הסוד שמאחורי הבחירות בישראל. במאמר שהתפרסם באנגלית צוטט הרה"ח, הרב אליהו מירב שליט"א, בעדות ששמע באוזניו מזקן המקובלים, הצה"ג הרב יצחק כדורי זצ"ל.

"באחת מקבלות הקהל של הרב כדורי, אחד מתלמידי החכמים בכולל שאל אותו – מתי יבוא משיח? והאם יש סימנים שקודמים לביאתו? ענה הרב כדורי 'כשיהיו בחירות אך לא תוקם ממשלה'".

יצאנו לאמת את הסיפור

כששמענו זאת, יצא צוות צילום של האתר 'שובו בנים אינטרנשיונל' אל הרה"ח ר' אליהו מירב שליט"א, ראש המועצה המקומית עמנואל לשעבר, וראש כולל ברסלב מודיעין עילית, בכדי לשמוע ממקור ראשון את הסיפור.

כך נחשף הרב מירב בפעם הראשונה לעיני המצלמות בסיפור שנותן תקווה וציפייה טובה לכל מי שגאולת עם ישראל קרוב אל ליבו.

כמו"כ, הסיפור שופך אור על תקופה המוזרה בה אנו נמצאים במדינת ישראל, לאחר שבבחירות האחרונות ניצח ראש הממשלה וגוש הימים באופן בולט, אך בצורה יוצאת דופן, אשר לא מובנת בשכל, הם לא הצליחו להרכיב ממשלה.

מי יודע אם לא יחזור הדבר בבחירות הבאות שיתקיימו בעוד כחודש וחצי?

אליהו מירב בדברים שנשא לפני צוות שובו בנים אינטרנשיונל 

"הסיפור שאני מספר כעת התרחש לפני 40 שנה", משתף אותנו הרה"ח הרב אליהו מירב שליט"א בסודות העבר. "היה זה, כאשר זכינו להתברך בכל ערב שבת אצל זקן המקובלים, ר' יצחק כדורי זי"ע. הרב כדורי היה איש קדוש ונורא ומפורסם גם אצל כל הגויים."

"באחת ההזדמנויות, ביקשו חלק מהחכמים שהיו איתנו את הרב כדורי זצ"ל, שיגלה מתי תבוא הגאולה."

"ענה הרב כדורי: שיהיו בחירות ואחרי הבחירות לא יצליחו להרכיב ממשלה – זה הזמן הברור של הגאולה."

הרב אליהו מירב בטקס יום הזיכרון תשע"ט נואם מול גדולי האומה

"אף אחד לא הבין למה הרב כדורי מתכוון, כי תמיד כשיש בחירות קמה ממשלה. אחרי ככלות הכל, בסופו של דבר מתחברים אפילו אלה שהיו האויבים הכי גדולים לפני הבחירות, בכדי לשלוט.  כמו שידוע אצל המבינים שהאינטרס הכי גדול של אלה שבשלטון, הוא קודם כל, להישאר בשלטון. נדמה לי שמַקְיַאוֶולִי  אמר את זה, אחד הפילוסופים הגדולים של הגויים."

"תמיד אחרי הבחירות ממציאים כל מיני המצאות בכדי לשמור על השלטון, רוטציות, ממשלת אחדות, מתחברים השונאים הכי גדולים – פוליטיקה, העיקר להישאר בשלטון."

עם הרה"ח אליהו מירב שליט"א
כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם הרה"ח אליהו מירב שליט"א

"והנה קרה הבלתי יאומן, למעשה אחרי הבחירות האחרונות התבהרו ביתר שאת דברי המקובל הצדיק, זקן המקובלים, הרב יצחק כדורי זצוק"ל. הימין הפוליטי ניצח בענק, העם אמר את דברו וכולם היו בטוחים שהולכת לקום ממשלה יציבה לאורך ימים, ושלום על ישראל. פתאום קרה בדיוק ההפך, אין שום ממשלה, כולם שונאים אחד את השני, כולם מכפישים – עוד בחירות."

"כאמור, אז לא הבנו את דברי הרב כדורי, אך לאור מה שקרה בבחירות האחרונות אפשר לומר, כי יתכן שהגענו לזמן אליו התכוון הרב כדורי ברוח קודשו. הזמן בו נראה, בעזה"י, את הגאולה השלמה."

"יכול להיות כזה דבר", מסכם הרב מירב שליט"א את עדותו מאת המקובל הרב כדורי זצוק"ל.

הצדיק מגלה את שעתיד להתרחש

כידוע, הרב אליהו מירב שליט"א נמנה על תלמידיו המפורסמים של, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. והרי הרב ברלנד התבטא מפורשות לגבי התהליך אותו עובר עם ישראל כולו. אנו מצטטים פה את הדברים שאמר הרב ברלנד שליט"א בסוף עצרת התפילה ההמונית בקברי אבות בערב חג השבועות.

"היום זה התגלות של משה רבינו ד' סיוון, וגוג ומגוג יהיה בחשוון, כל האומות יתאספו על ישראל, משה יתקע בשופר גדול, כל התורה תשמע מסוף העולם ועד סופו. אז יבואו כל אומות העולם, הם יבואו באניות."

"כתוב בזוהר (סוף כי תבוא) שכל הים יתמלא באניות, אז הים יבקע, יפתח. בחודש חשוון יהיה שיא המלחמות, ד' סיוון זה ההתחלה, ובחודש חשוון ייבנה הבית השלישי. צריך לא לוותר, כולם להגיד "אסור לוותר", ואז ייבנה הבית אשר לא ייחרב לעולם."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *