צור קשר עם הרב ברלנד

הרב ליאור גלזר בדיבורי אש להבה לכל מי שאולי בטעות היה לו הרהור כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב ליאור גלזר בדיבורי אש להבה לכל מי שאולי בטעות היה לו הרהור כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "עושים לנו בית ספר. שאל אותי יהודי השבוע, 'רבינו, מי אמר שהרב ברלנד צדיק? אמרתי לו, צדיק, יש כלל שהמוהרא"ש מביא בספר דברי המוהרא"ש, שם הוא כותב, 'מי  אמר שהעץ הזה מוציא קלמנטינות? חכה כמה שנים תראה קלמנטינות! לפי התלמידים רואים מי הרב!"

"רבותי, תראו לי תלמידים כמו שיש לרב ברלנד. מי שמכיר את הרב צנעני, את הרב מלכה, את הרב עופר ארז, הרב שלום ארוש. רבותי, אתם פעם התפללתם בישיבת שובו בנים? אתה מרגיש שהשכינה באה מהכותל ועוצרת להירגע בשובו בנים. איזה תפילות, איזה אש, איזה קהילה. הרב ברלנד אומר, 'רבותי יש גזירות בעולם, צריך להמתיק את הדינים ולרקוד כל הלילה'.  אנשים במקומות אחרים עומדים בשמחת תורה ורק מוחאים כפיים והם בשובו בנים רוקדים שם כל הלילה."

      ליאור גלזר איך יודעים שהרב צדיק

"הרב ברלנד מעורר את התלמידים שלו לתפילות ועבודה במולד של הראש חודש, במקומות אחרים רוקדים בחג המולד. על מה אתה מדבר?! הם לומדים כל הלילה ורוקדים שעות על גבי שעות. תפילות על גבי תפילות, נוסעים לחברון ומתבודדים. אתה רוצה לדעת מי הרב ברלנד? תראה מי התלמידים!"

"סיפר לי יהודי שלמד בשובו בנים שהוא מכיר את הרב משה צנעני כבר 11 שנה, הוא סיפר שמעולם לא ראה אותו בתנועה חוץ מלימוד. לפעמים רואים אברכים בפינת קפה, לפעמים לוקחים אויר, אבל את הרב צנעני במשך 11 שנה בהם הוא מכיר אותו, לא ראה אותו קם מהשולחן."

"הרב מאיר מלכה הייתי שומע שיעורים ממנו, הייתי לומד בישיבה של הרב חיים רבי בחולון והזמנו לשם רבנים של ברסלב במחתרת, אף אחד לא ידע. יום חמישי היה מגיע הרב שלום ארוש וביום רביעי הרב מאיר מלכה, רבותי, איזו פרישות, איזו צדקות, משהו מיוחד, קוראים לרב מלכה הבבא סאלי של ברסלב. שמירת העיניים רבותיי, איזה תפילות, איזה ידע, תורה מהלכת."

"אתה רוצה לדעת מי הבן אדם?! תראה מי התלמידים שלו!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *