צור קשר עם הרב ברלנד
הרב מאיר שלמה זצ"ל בעצרת התפילה שהתקיימה בחברון
הרב מאיר שלמה זצ"ל בעצרת התפילה שהתקיימה בחברון

הרב מאיר שלמה זצ"ל במסר מעולם העליון על חשיבות העצרת בחברון

הרב מאיר שלמה זצ"ל כבר לא עימנו בגופו, אך תורתו ודבריו ממשיכים ומהדהדים אחריו, ממשיכים וסוחפים באמיתתם את המטים אוזנם וליבם. הנה דברים שמסר הרב שלמה זצ"ל לפני כשלוש שנים ואשר יותר מתקפים עבורנו היום. כמי ששימש צדיקים נסתרים ומפורסמים כל ימי חייו, בא הרב שלמה ומעמיד אותנו על החשיבות הענקית בהצטרפות לעצרת ההתעוררות והתפילה בחברון.

"אני רוצה לדבר מספר מילים על העצרת תפילה בחברון שהגה"צ הרב ברלנד שליט"א ביקש מכולנו לבוא ולהתייצב ולהתפלל על כל הנושא בו אנו נמצאים. אנחנו יודעים שדעת תורה יש לגדולי הדור הצדיקים שכל ימיהם בתורה ובתפילה, בקדושה עצומה. כתוב בנביא עמוס (ג ז) "כִּי לֹא יַעֲשֶׂה ה' אלוקים דָּבָר כִּי אִם גָּלָה סוֹדוֹ אֶל עֲבָדָיו הַנְּבִיאִים", לאחראים על הדור הקב"ה מגלה את צפונותיו והם יודעים את הדרך לבטל את הגזירה."

"יש גדולי הדור אצל הליטאים, החסידים וכו', ובוודאי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא אחד מגדולי הדור. כבר לפני 55 שנה בהיותו אברך צעיר הבחין בו הסטייפלר הקדוש והחשיב אותו מאוד מאוד ומאז בכל השנים הוא עוסק בתורה ותפילה ביגיעה עצומה. והנה בשנים האחרונות הוסיף עוד ממד של ייסורים שלקח על עצמו. ובוודאי שכל זה רק בכדי לבטל גזירות מעל עם ישראל."

      הרב מאיר שלמה זצ\"ל במסר מעולם העליון על חשיבות העצרת בחברון - הרב מאיר שלמה זצ\"ל במסר מעולם העליון על חשיבות העצרת בחברון

"עכשיו הגאון הצדיק מבקש מאיתנו עזרה בכדי לבטל את הגזירות הנוראיות ומי יכול לדעת מה ילד יום. אנחנו לא יודעים מה מגלים ומראים לצדיק, והוא בגודל קדושתו וצדקתו מבקש מאיתנו עזרה. הוא לא מבקש מאיתנו סיגופים או תעניות, אלא תפילה. עצרת תפילה אצל האבות הקדושים, ביום כזה קדוש ובמקום כזה קדוש הוא מבקש מאיתנו עזרה. תתפללו תפילות הנצרכות לכל עם ישראל, כל מעייניו של הגה"צ הרב ברלנד הם רק עם ישראל, עליהם הוא מוסר נפשו יומם ולילה."

"אף אחד לא יכול לפטור את עצמו כשכזה גאון וקדוש מבקש עזרה, הדבר לא נוגע רק למגזר מסויים – כפי הנראה שמראים לגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שצריך לבטל גזירה נוראית, צריכים פה רחמים עצומים. לכן, מי שיכול לפעול אצל חבריו ובמעגל הסובב אותו, יסביר את החשיבות של הדברים."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *