צור קשר עם הרב ברלנד

הרב יאשיהו פינטו בקריאה דרמטית: "להתנתק מהתקשורת – הכל מכור"

הגה"צ הרב יאשיהו פינטו שליט"א, ראש מוסדות 'שובה ישראל בארץ ובעולם, ממשיך במסר החריף כנגד אותם האנשים שמציפים את העולם בלשון הרע וגורמים להרס העולם. דברי הרב פינטו מצטרפים לשורת מסרים ושיעורים נוקבים שמעביר הרב בנושא, ואשר מאירים את חומרת הדיבור על הצדיקים ותלמידי חכמים. אלה דברי קודשו.

"מי יש לו כוח לדבר על אנשים בגודל של שמואל הנביא, של משה רבנו, ר' שמעון בר יוחאי?"

"אסור, צריך לקחת את זה ככלל, צדיקים של שובה ישראל, אנחנו אומרים את זה בייסורים. אנחנו בוכים מכאבים, בוכים בייסורים, אנחנו אומרים לכם. תקבלו על עצמכם: תתנתקו מכל מה שמדברים בתקשורת, אלו דברים רעים ולא טובים. משלמים להם בכדי לכתוב את זה, שוטפים לכם את המוח בשטויות. הדברים שהם אומרים לא נכונים, אם מישהו רוצה להרוס מישהו הוא משלם."

"אנחנו הכרנו לפני 10 שנים אדם שרצה לקנות חברה ופלוני לא רצה למכור לו, הוא הלך לאיש פרסום, שילם לו 5 אלף דולר לחודש שיפרסם כתבות רעות על אותו אדם, עד שהוא ייפול, הוא ייפול והוא ייקח את החברה."

"הזדעזענו, מאותו היום לא יכולנו יותר לשמוע מאותו האדם – משלמים לתקשורת כסף להרוג בן אדם. כי באפם הרגו איש, פעם ברובה היו הורגים אנשים, היום בכסף הורגים אנשים."

"דבר ראשון לא לשמוע דברי הפקר, אפילו בתקשורת של דתיים – הכל שם מכור בכסף. להתרחק משם כמו מאש, לא לשמוע, לא לקבל, לא להיות חלק מזה. מי שקורא את זה מקבל לשון הרע, לומדים את זה מהחפץ חיים. הכל שם מעורבב עם לשון הרע, זה שילם, זה לא שילם – פוגעים בזה, עושים לזה – זה לשון הרע."

"תתרחק מלשון הרע. אתה רוצה לדעת מה קרה? אל תדאג, אתה תדע! אל תחיה את השקר, זה לשון הרע."

"דבר שני: תתרחק מרבנים שמדברים לשון הרע על רבנים אחרים – אסור לדבר לשון הרע על רבנים! אדם צריך לכבד רבנים ותלמידי חכמים, רב זה דבר קדוש – צריך לכבד רבנים!"

"גדלת בבית שפגעו בתלמידי חכמים? תשב תקרא סיפורי צדיקים! תידבק בצדיקים, כוח של צדיקים זה כוח גדול ביותר!"

"מבריאת העולם היו צדיקים: אברהם יצחק ויעקב, שם ועבר. מה, לשבור את זה? למוטט את זה? להרוס את זה? מי יכול להרוס את זה? כי מישהו יש לו אינטרס אז הוא יהרוס אמונת חכמים?"

"אסור להרוס אמונת חכמים!"

"יש מלחמה בה מקצים כספים בכדי לשבור את התמימות. אנחנו ישבנו באמריקה עם אנשים גדולים שכל המהות שלהם לשבור את התמימות."

"אנחנו ישבנו באמריקה עם אנשים גדולים שכל המהות שלהם לשבור את התמימות – יש עולם חדש הנקרא – היהדות החדשה! הם מחזיקים שהיהודי צריך לעזור לחולי איידס באפריקה. איפה היהדות? מה היא היהדות? לשיטתם זו היהדות החדשה!"

"כל היהדות של התורה, של המצוות, של עבודת ה' הם נלחמים בזה מלחמה קשה, הם משקיעים מליונים בכדי לשבור את היהדות של התורה!"

"בעוונותינו הרבים אנחנו רק קוראים איך פעם במשך ימים למדו תורה – היום פרצו את הכל, שברו את הכל. מי היה לו בישיבה רדיו? מי היה לו בישיבה טייפ? מי היה לו בישיבה אינטרנט? מי היה לו בישיבה טלוויזיה?"

"היום שברו את הכל! מחקו את הכל! הרסו את הכל! אדם צריך לבכות בכי תמרורים להקב"ה, להישאר תמים עם השם – זו המעלה הגדולה ביותר."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *