צור קשר עם הרב ברלנד

הרה"ח אברהם מרדכי פלרבבוים ז"ל מספר: "כך התקרבתי לברסלב"

המשפיע הרה"ח ר' אברהם מרדכי פלרבבוים ז"ל שנפטר בשבוע שעבר התראיין בעבר ל'קו המידע ברסלב' וסיפר כיצד התקרב לברסלב, איך הוא קירב עשרות בחורים מפונוביץ', על הקשר של חיבה שהיה לו עם גדולי ישראל כמו מרן ר' מיכל יהודה לפקוביץ זצ"ל ומרן ר' אהרן לייב שטיינמן זצ"ל, ומה הוא חשב על המחלוקת שמשתוללת בברסלב בשנים האחרונות

בשבוע שעבר נפטר המשפיע הגאון החסיד רבי אברהם מרדכי פלברבוים זצ"ל מגדולי המקרבים לחסידות ברסלב, והוא בן 72 כמנין חס"ד בפטירתו.

בצעירותו למד בישיבת פוניבז' ושם התקרב לחסידות ברסלב, רבותיו בישיבת פוניבז' הועידו גדולות עליו, בעודו בישיבה קירב לברסלב את חבריו לספסל הלימודים, עסק בקירוב, ונפשות רבות השיב בתשובה שלימה, ונחשב לאחד מגדולי המקרבים לחסידות ברסלב.

היה תלמיד חכם וגאון מופלג ועובד ה' ובעל יסורים גדול ונואם בחסד עליון, משפיע דגול שדיבר הרבה מרבינו, כל חייו השפיע אמונה וביטחון לסובביו והיה קשור תורת רביה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א, וכל ימיו קידש שם רבינו בעולם, וברח ממחלוקת.

היה ממייסדי העיר מודיעין עילית לפני למעלה מעשרים שנה בה התגורר וקבע את מקום תפילתו בבית הכנסת 'בית אהרן' דחסידי ברסלב ברחוב מסילת יוסף. בתקופה האחרונה הוא אושפז בטיפול נמרץ עקב זיהום שהסתבך, תפילת רבים התקיים לרפואתו השלימה, והבוקר השיב את נשמתו ליוצרה.

הרה"ח אברהם מרדכי פלרבבוים ז"ל מספר: "כך התקרבתי לברסלב"

לפני מספר שנים התראיין המשפיע הרה"ח ר' אברהם מרדכי פלרבבוים ז"ל ל'קו המידע ברסלב' וסיפר כיצד התקרב לברסלב, איך הוא קירב עשרות בחורים מפונוביץ', על הקשר של חיבה שהיה לו עם גדולי ישראל כמו מרן ר' מיכל יהודה לפקוביץ זצ"ל ומרן ר' אהרן לייב שטיינמן זצ"ל,
ומה הוא חשב על המחלוקת שמשתוללת בברסלב בשנים האחרונות

להאזנה:

      Rabbi Palpaboin (2)

באדיבות קו המידע להאזנה 9148* או 02800880 שלוחה 11

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *