צור קשר עם הרב ברלנד
צביקה כהן ש"ס
הרב צביקה כהן (כרדיט: דף פייסבוק של ש"ס)

הרב צביקה כהן (מפלגת ש"ס): "כולנו בצער גדול מכל מה שקורה בימים האלה עם הרב ברלנד שליט"א"

"קהילת ברסלב שובו בנים מכובדת ומוערכת על ידינו", משיב הרב צביקה כהן, מבחירי עסקני מפלגת ש"ס בעריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך.
"כולנו (במפלגת ש"ס) בצער גדול מכל מה שקורה בימים האלה עם הרב ברלנד שליט"א. אתה יכול לפרסם זאת בשמי, כולנו מגדול ועד קטן, באופן פרטי במשפחתנו ובאופן ציבורי אצל אנשי ש"ס, נמצאים בצער גדול מאוד, מאוד, מאוד ממה שקורה עם הרב ברלנד שליט"א. לך תדע כמה אסונות עברנו כולנו בגלל שלצערי הרב לא קמה מחאה גדולה עבור הרב ברלנד שליט"א. הוא מגדולי ישראל וכולנו יודעים לכבד ולהוקיר אותו".
      Tzvika Cohen

 

הדרך של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א היא להתבטל לכל אדם בעולם ואם אדם בא להשמיע את דעתו, הרב שליט"א כדרכו תמיד לא יתווכח. אך, אם ישאלו ממנו מה האמת הוא יענה את דעתו. לרב שליט"א יש כבוד עצום למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שאי אפשר לתאר.

כבוד הרב צביקה, האם אמרת שהרב אריה דרעי לא אוהב את שובו בנים ומבחינתו קהילה זו צריכה להימחק? נשאל בזעזוע.

"מי שאומר דבר כזה הוא אוויל, חסר אחריות בצורה שאי אפשר לתאר. אני מכחיש זאת, לא היה ולא נברא. תדע לך דבר אחד, אנחנו קרובים לברסלב, מכבדים את ברסלב ומחויבים לברסלב, אנחנו נמצאים אצל רבינו נחמן פעמים רבות. ואלו דיבורים שבושה להגיד אותם וצחוק אפילו להתנצל עליהם. אך, למען הסר ספק, אם מישהו הבין דברים שלא התכוונו אליהם אנחנו מכבדים, מוקירים, מעריכים ואלו דיבורים רעים שלא היו ולא נבראו. מה השאלה, אנחנו חלק ממכם".

"מי שאומר שאריה דרעי התבטא כנגד הרב ברלנד או קהילתו מדבר שטויות והבלים. זה אפילו לא הוגן לתת לנו להתנצל על דבר כזה שלא היה ולא נברא. באמצעותך אני מעביר את הדברים הלאה".

"כל מי שאומר דברי בלע נגדכם הוא גם לא חבר שלנו, לא של אריה דרעי ובוודאי לא שלי".

הראיון באדיבות הרב יעקב סלמה שליט"א, ראש כולל 'נצח נצחים' בני ברק.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *