צור קשר עם הרב ברלנד

השבת האחרונה לפני הנסיעה לאומן עם הרב אליעזר ברלנד שליט"א

גם בשבת פרשת כי תבוא, השבת האחרונה לפני הנסיעה לרבינו זיע"א, זכינו לשבת עילאית עם הרב ברלנד שליט"א ששהה עם הקהל כ-11 וחצי שעות לתפילות ושיעורים מרוממים

הרב שליט"א נכנס לאולם התפילות בשעה 16:40 לפני השקיעה לתפילת מנחה. בתום התפילה קרבנות ושירת "עוצו עצה". לאחריה תפילה קבלת שבת, לכה דודי, ושמרו, ולאחר התפילה, הזמירות הקבועות שהרב שליט"א נוהג לשיר, שלום עליכם, קה ריבון ועוד. בסיומם נשא הרב שיעור קצר וחזר לביתו נאווה קודש בשעה 21:20.

לפי שחזר הרב לביתו שר הרב שליט"א את הניגון המוכר בברסלב "סלינו על כתפנו" הקשור לפרשת הביכורים שקוראים השבת בפרשת כי תבוא, והרב דיבר על ההכנות לנסיעה לאומן.

בשבת בבוקר נכנס הרב שליט"א לתפילה בשעה 5:15 בבוקר, ולאחר שיעור של רבע שעה שנמסר ממקומו הקבוע של הרב בתפילה החל הרב בזמירות הבוקר, שחרית, עם כל הניגונים הקבועים המעוררים. בקריאת התורה עלה הרב לשישי בברכות, ולאחר קריאת התורה ניגן במשך 58 דקות את "יקום פורקן" ו"זרעא חייא וקיימא", ובסיומם מוסף, קידוש, ושיעור של מספר דקות.

בשעה 18:32 נכנס הרב שוב לאולם התפילות, ולאחר תפילת מנחה, זמירות במשך 20 דקות, וברכת המזון עם שבע ברכות לחתן.

לאחר תפילת ערבית נכנס הרב שליט"א לביתו לשתי דקות ויצא שוב לסעודת מלווה מלכה עם כל הזמירות ודיבר שוב על חשיבות ומעלת הנסיעה לאומן. בשעה 23:21 חזר לביתו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *