צור קשר עם הרב ברלנד

השופטת בבלי בדיון של הרב ברלנד שליט"א נקראה לבירור בעקבות התבטאויות מכוערות שהוציאה

לאחר שבמהלך הדיון להארכת מעצרו, מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לא חש בטוב ואף התעלף. היה זה לאחר שרק פחות מיממה קודם עבר צנתור ללב, הועבר מביה"ח בירושלים למעצר בניצן והוחזר למחרת לירושלים לדיון. כל זה והוא כמעט בן 83, הידוע כסובל מבעיות בריאותיות שונות.

ללא שום גילוי של רחמים, או נפש יהודית, וכן, בנקיטת עמדה חד צדדית עוד בטרם הושמעו דברי הסנגורים, התבטאה השופטת שרון לארי בבלי בצורה מקוממת ומדאיגה. היה זה  כשפרקליטתו של הרב ברלנד שליט"א טענה כי מוטב היה להשאיר אותו בבית החולים לאור מצבו הקשה. הגיבה השופטת לארי בבלי: "תנו לו מנטוס".

אחר כך, כשעורך הדין עמית חדד ניסה לפרט את המחלות שמהן סובל הרב ברלנד שליט"א, קטעה אותו השופטת בבלי בטון מחוצף ואמרה: "הבנו שמצבו לא כפרגית בת 17".

אם לא די בזאת, המשיכה השופטת בנקיטת עמדה ברורה ואמרה: "אנשים מסוגינו לא הולכים לרבנים".

ואנחנו שואלים, אם זאת השופטת שאפילו לא מנסה להסתיר את דעותיה המוטות, האם מישהו בכלל מאמין שיכול להיות משפט צדק?

כנראה שדברי השופטת היו כ"כ לא ראויים, עד שלא נותרה ברירה לאחראים עליה והם נקראו לטפל בנושא. השופטת בבלי הוזמנה לבירור אצל נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, או אצל מנהל בית המשפט הדוקטור יגאל מרזל.

חובה לציין, כי עצם העניין מחזק את דברי מורינו הרב ברלנד שליט"א בעבר. לטענת כל השואלים מדוע הוא לא התייצב לחקירה בארץ, ובמקום זאת בחר להאריך את שהותו בחו"ל. ענה הרב ברלנד למקורביו, לא מחכה לי משפט צדק בארץ, הם כבר פסקו את הדין עוד לפני שנשמעו אי אילו עדויות. כמו שידוע שהרב ברלנד לא עבר בכך על שום חוק, הרי הרב יצא כחוק את גבולות הארץ, עם דרכון בתוקף, וכל היענות מצידו לחזור לארץ הייתה רק אזרחות טובה, ולא חובה מצידו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *