צור קשר עם הרב ברלנד

גלריית תמונות מחוגי הבית לפני הכנס באשדוד ודברי התורה מיהוד – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

יום ד' בשבת שמות, ימי השובבי"ם, י"ח בטבת תש"פ. לפני שהגיע מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אל כנס מעמד סיום הש"ס באשדוד, ערך מורינו הרב חוגי בית במס' מוקדים. 

בן שאר הכתובת הגיע מורינו הרב ברלנד שליט"א אל שכונת הגבעה הצרפתית שבירושלים, וכן לרחוב פרופסור שור 8 חולון.

מראות הקודש מחוגי הבית של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מדברי מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ביהוד

"היום זה היום הכי גדול בשנה, עכשיו [ח"י טבת] זה היארצייט של הבני יששכר [ר' צבי אלימלך שפירא], מי שזוכה לעשות סעודה ביארצייט של הבני יששכר נפתחים לו כל שערי שמיים, כל שערי שחק."

"עכשיו ביארצייט של הבני יששכר נפתחים כל השערים שבעולם, הוא כתב 50 ספרים, 20 ספרים בכתב יד ועוד 30 ספרים שלא פירסם אותם. כל הסודות מתגלים ביום הזה, אין סוד שלא מתגלה בי"ז בטבת, כל הסודות מתגלים."

"לכן י"ז בטבת זה יום שאפשר להתחיל ללמוד 8 דפי גמרא, מ-7 בבוקר עד 7 בערב, 8 דפי גמרא רק זה נותן את הישוב דעת, את ההצלחות לגמור את כל הש"ס, זה צריך להיות המשאלה היחידה. כל אחד יגמור את הש"ס, מתחילים מברכות, זה הכל סיפורים."

""ונפלינו אני ועמך", עכשיו זה העת רצון הכי גדולה שיש בעולם, מה שמבקשים היום מקבלים, נפתחים לו כל שערי שחק, כל השערים נפתחים לו, המוחין נפתחים לו, יזכה למוח כמו של אינשטיין."

לאחר תפילת שחרית אמר מורינו הרב ברלנד שליט"א

"השרוי בלא אשה שרוי בלא שמחה, זה הדבר הכי גרוע, אדם חייב להתחתן. והעיקר שלא יהיה שום תאווה, כמו שכתוב "ותרא האשה כי טוב העץ למאכל וכי תאוה הוא לעינים, ונחמד העץ להשכיל". זה כנגד שלשת התאוות, אכילה וראיה, ואסור ללמוד השכלה אם לא לצורך עבודה או לקרב אנשים."

"האדם נהיה חולה רק מרוב האוכל, כי האוכל עוצר את הדם מלהגיע ללב, הלחם והחלב ששותים נדבק בתוך הגוף."

 הכתבה פורסמה לעילוי נשמת דורה בת מחלה ז"ל, ניצולת שואה שרבים מבני משפחתה לא שרדו את התופת וזכתה לצאצאים תלמידי מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

One comment

  1. הרב אני אוהב אותך הכי בעולם!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *