צור קשר עם הרב ברלנד

לא מורידים את הכתבה – מאמינים בדברי הרב ברלנד שישתדל לבטל את הקורונה

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אמר שיש גזירה נוראית של הקורונה להשמדת העולם, פרסמנו אז את הדברים, אבל אנשים רבים צחקו ואמרו שזה לא יקרה.

היה זה כבר בשני לפברואר שפרסמנו את דברי הרב ברלנד בדבר המחלה שהולכת להתפשט בעולם. אז עוד נראה הדבר כדמיון, הרי הנגיף נראה רק כעסק צדדי של סין, ולא נגע לשאר העולם ובטח לא לישראל.

הכתבה שפרסמה את דברי הרב ברלנד על הגזירה של הקורונה שהולכת להתפשט בעולם

היו אנשים שהפריזו בדיבורם ואמרו שבפרסום הדברים אנחנו עושים ביזיונות לרב ברלנד, כי זה לא הגיוני שהמחלה תתפשט, הרי אין שום סכנה ממשית.

עקומה המראה כי התפשטות הקורונה בעולם הייתה הרבה אחרי שהרב ברלנד הזהיר מהתפשטותה

מיד שביקש שנזהיר את העולם על סכנת הקורונה והשלכותיה, חיבר הרב ברלנד תפילה מיוחדת להינצל מהקורונה. הרב ביקש לתרגם את התפילה לכל השפות ולהזהיר את העולם על הגזירה שמתעוררת לבוא.

לתפילה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נגד הקורונה בכל השפות לחצו כאן

ולמה בעצם אנחנו כותבים את הדברים? האם רק בכדי להראות שהצדיק רואה את הגזירות מראש ולוקח על עצמו ביזיונות בכדי להמתיק אותם. זה כשלעצמו בוודאי מחייב כתבה, כמו שאמר המקובל הרב מנשה אמון, "הרב ברלנד מקבל על עצמו ביזיונות בכדי לכפר לי ולך, ולך, ולך, ואנחנו 'כאות הוקרה' מדברים ומאמינים ללשון הרע." אך, הסיבה שבגללה אנו מפרסמים את הדברים היא להשקיט את אלו ששוב לא מאמינים לדברי הצדיק, הרי לא חכמה להאמין בדיעבד לדברי הצדיק, העיקר הוא להתחזק על העתיד. 

והנה, פרסמנו מסר מהרב ברלנד עם הנחיה לא להיכנס לפאניקה, וכי הרב ברלנד משתדל לבטל את התפשטות נגיף הקורונה עד לחג הפסח המתקרב ובא. ושוב, פונים אלינו ומבקשים שנוריד את הדברים, כי כמו שהבלבול מתגבר בעולם, המציאות נראית הפוכה לגמרי, וקשה להאמין שעוד שלשה שבועות לערך תתמתק הגזירה. אבל, נאמנים בפשיטות לדברי מורינו הרב ברלנד, ראינו כבר נפלאות גדולות מהצדיק, ואנו תקווה שהציבור ימשיך לסייע באמירת 7 תיקוני הכללי בכל יום, כמו שהרב ביקש. כך יוכל הצדיק לפעול את ההמתקה ברחמים ונזכה שהדברים יתרחשו לנגד ענינו. 

ובאמת מה שהיה הוא מה שיהיה, כי בגאולת מצריים משה רבינו הגיע ממדיין ואמר שהשם גואל אותנו ויבואו מכות על מצריים. עם ישראל לא האמין לזה, אך פתאום קרה הנורא וכל העולם המוכר התחיל להתהפך. כל זמן שהמכות התקיימו גם היהודים פחדו שהם לא ייעלמו מהעולם ולא ראו את הסוף של זה. כולם פחדו וביקשו ממשה שיפסיק את המכה, ואז באמת פנה משה מעצמו אל ה', הרים ידיים ובתפילה גרם למכה להיפסק. כמו שמורינו הרב ברלנד אמר בתפילה – "כהרף עיין זה הגיע וכהרף עיין זה יעלם".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *