צור קשר עם הרב ברלנד

כנס התורמים הגדול בירושלים עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ערב הוקרה עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לתורמים שהוזילו מכיסם ועזרו להקים את עצרת ההמונים שהתקיימה בחברון בערב חג השבועות. העצרת נערכה אתמול, ליל שישי דשבת שופטים תשע"ט, בירושלים, הרב שליט"א רקד עם קהל התורמים ואח"כ נשא את דברי קודשו במעמד הציבור הגדול. אלה דבריו.

" רוצים להמתיק את הגזרות שמתחדשות על עם ישראל בכל יום , רק ע"י נסיעות לחברון. עכשיו 12 בלילה ויש עוד אוטובוסים לחברון, אפשר להגיע לקרית ארבע או למערת המכפלה. הולכים ברגל 20 דקות, כך הייתי נוהג כשלש ארבע שנים. הולך ברגל מקרית ארבע ולוקח את האוטובוס האחרון מירושלים, נשאר שם עד הבוקר, מתפלל ותיקין."

"דוד המלך זכה 7 שנים, בתנ"ך כתוב שהוא מלך 7 שנים בחברון. הזהר אומר שבזכות זה זכה למלכות עולם, ברית כהונת עולם, כרות עימו הברית, כרתי עם אברהם."

"כי משה היה בעד שוויון, משה היה הלוחם הראשון בעד הצדק, הוא לא יכל לסבול קיפוח ופרוטקציות. הוא שאל למה ללויתן יש פרוטקציה,למה ה' כרת ברית עם הלויתן, למה ללויתן הוא מגלה את כל סודותיו."

"לויתן זה 50 שערי בינה, יוכבד בת לוי נקראת בת הלויתן. למה לא כתוב יוכבד למה לא כתוב עמרם? כי יוכבד היא בת הלויתן! לויתן זה לוי תן, שבט לוי שמהם הכהנים."

"הרמב"ם אומר שכול מי שלומד תורה נקרא כהן. כל מי שהחליט שכול שנותיו לתורה, בלי עבודה, בלי לאסוף כסף – הוא נקרא כהן. כל אחד יכול להיות כהן."

אז פנה, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לברך את קהל התורמים לעצרת בשבועות, וברך גם את התורמים לעצרת הבחירות הגורלית שעתידה להתקיים בליל ט"ז אלול ביום ראשון.

"כל מי שיתרום לאוטובוסים ולהוצאות יהיה לו זכות בגאולה, בזכות זה יבוא משיח ויבנה ביהמ"ק בימנו אמן."

"הרב מברך את כל התורמים שתרמו בערב שבועות, וכול התורמים שיתרמו כעת לעצרת בט"ו אלול, ליל ט"ז אלול ביום ראשון שיהיה מפלה לכול החילונים. כל הדיבורים שהם דיברו יהפכו לאל וכולם יחזרו בתשובה."

"ויבנה ביהמ"ק בימינו אמן."

המשך גלריית התמונות ממעמד כנס התורמים בירושלים עם כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

צילום: אברמי ויטמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *