צור קשר עם הרב ברלנד
רודפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שכרו ערבים לפגוע בחסידי ברסלבב
רודפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שכרו ערבים לפגוע בחסידי ברסלבב

מאבטחים ערבים שהוזמנו ע"י רודפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א תקפו חסידי ברסלב תוך השתמשות בכוח רב

הם קוראים לזה מחלוקת, אבל האמת שמדובר ברדיפה חד צדדית וחסרת מעצורים. כלי התקשורת הניזונים מימדע חד- צדדי וכלל לא מהימן מעבירים תמונה מעוותת למה שקורה באמת בפועל וכתוצאה מזה קהילת שובו בנים, אלא שכבר 4 שנים נמצאים תחת מתקפה קשה, ממשיכים לסבול מביקורת שלא מגיעה להם.

בעז"ה, בכתבה הזו ובכתבות הבאות נשתדל לעשות סדר בבליץ הטענות השקריות כנגד קהילת קודש שובו בנים והעומד בראשה – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"אני רוצה לדבר על התחושות האישיות שלי ממה שראיתי היום בבית הכנסת (השול של ברסלב) במאה שערים שבירושלים. אתחיל ואומר שמה שהיה היום הוא קידוש השם שאין כדוגמתו." פותח הרב יעקב סלמה שליט"א, ראש כולל נצח נצחים בבני ברק, את עדותו האישית למתקפה חסרת הרסן שביצעו שומרים ערבים בהנחיית רודפי הרב ברלנד שליט"א, כנגד חסידי ברסלב תמימים.
      הרב-סלמה

"ואסביר, בקריאתו של כ"ק מורינו הרב ברלנד שליט"א לבוא ולהשתתף במחאה כנגד ביזוי תלמידי חכמים וכבוד התורה, הרב ברלנד שליט"א הזכיר שלושה מהמבוזים. אך, למעשה לא מדובר פה בשלשה בעלי אותו מעמד, כי הרי הרב ברלנד שליט"א הזכיר אחד מהם שהוא עצמו נמנה עם ראשי רודפי הרב ברלנד בעצמו."

"פה רואים את גדולתו של הרב ברלנד שליט"א שקרא לחסידיו לבוא ולמחות על ביזיונו (מישהו הפיל לו את השטריימל) של מי שלמעשה מבזה את הרב ברלנד השכם וערב. כלומר, יש פה שניים (שדברו בעד הרב ברלנד ובגלל זה נרדפו בצורה נפשעת) ויש פה אחד (שבעצם רודף את הרב ברלנד, אך קיבל ממנו יחס כאילו הוא אחד מאוהדיו). הרב ברלנד שליט"א, בגדולתו, כלל את שלושתם, כמו אמר: 'אנחנו אחד, אין מחלוקות ובגלל שביזו רבנים אנו באים לעשות מחאה'."

"אנחנו לא תמימים, כולנו מבינים מה קורה (שאותו אחד שנמנה עם רודפי הרב ברלנד מקבל ממנו כעת כבוד כאילו הוא נרדף). וזה קידוש ה', שלמרות שכולם ידעו זאת ולמרות שלמעמד הגיעו ככאלף מחסידי הרב ברלנד שליט"א שיכלו ליצור מהומה גדולה אחרי שידעו עד כמה הרדיפה כנגדם וכנגד רבם גדולה. והרי כולם יודעים שבכל קהילה אחרת שהייתה עוברת כזו רדיפה רוויית שקרים ומשוללת רסן התוצאה הייתה אלימה עד מאוד. ואילו כאן, הגיעו חסידי הרב ברלנד שליט"א בכדי להמשיך בהרגלם הקדוש: אמירת תיקוני הכללי בציבור וריקוד 'הושיעה את עמך' בצוותא."

"לא מדובר פה בגוזמה, קהילת שובו בנים עוברת רדיפת נפש ברמה שקשה לתאר. הרודפים הביאו לכנס המחאה נגד ביזוי תלמידי חכמים קבוצה של ערבים בכדי שיבואו להתפרע שם. כאשר למקום הגיעו מספר בחורים, כאלה שאינם בני תורה העוסקים בליבון סוגיות הגמרא, ושכל מה שמשך אותם לבוא ולמחות הוא שמבזים את אימא שלהם (עיין תורה ד בליקוטי מוהר"ן שם כותב רבי נחמן שהצדיק נקרא אימא). כך, שההתפרעות נעשתה ע"י אותם הערבים (בהמשך נביא עדויות רבות לכך) ואותם בחורים הביעו את עצמם בצורה הכי מתונה שיכלה להיות במצב כזה."

"רבותי, אסור לשכוח שמדובר בבחורים שכבר 4 שנים נרדפים יחד עם רבם. ועם כל זה שהם לא במסגרת ישיבתית, עדיין הם מרגישים שכל החיות שלהם מגיעה מהרב ברלנד שליט"א (בזמן שבכל מקום אחר בחורים כאלה נזרקים לרחובות). מה עוד, שהסיבה לכך שאותם בחורים אינם בישיבות זה, בצורה אבסורדית, נגרם ע"י אותם שרודפים היום את הרב ברלנד שליט"א ושבעבר עשו הכל בכדי שבחורים כאלה יזרקו לרחובות."

 "נכון, ב"ה אנו נמצאים עם צדיק האמת שרוצה שנשתוק ונקבל את כל הביזיונות באהבה, ובאמת מעל אלף איש באים בענווה ובהרכנת ראש – כי הרב ברלנד אמר. אני ראיתי בעניים איך כאלה שנקראים כביכול מפורסמים, באים ותולשים בפראות מודעות הקוראות לאנשים לבוא לכנס המחאה בביזוי התורה, אך ורק בגלל שהרב ברלנד הוא הקורא. אז אחרי שרואים דברים כאלה, ובאים אותם הערבים ומשליכים אותם החוצה כבהמות, מכבים עליהם את החשמל, שוברים ריהוט בבית הכנסת ומשליכים ספרי קודש. אותם הערבים גם התיזו גז מדמיע, אז אם אחרי כל זה, אותם בחורים הגיבו איך שהגיבו – אין קידוש השם גדול מזה.

דברי הרב סלמה באדיבות קו ברסלב אמת  (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333)

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *