צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ברלנד במעצר - והעולם כולו נכנס למעצר הקורונה

הרב ברלנד במעצר וכל העולם נכנס למעצר הקורונה – למה נכנסו מיליונים בעולם לבידוד

זה בכלל לא משעשע ואין פה שום שמחה לאיד. למרות התמונה הכ"כ כהה לפיה מנסים לצייר את מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א על שלל תלמידיו, כל מי שמכיר את פועל הרב וקהילתו יודע שטובת עם ישראל היה תמיד בראש מעייניהם. עוד בטרם ייסד את ישיבת וקהילת 'שובו בנים', דבר אחד עמד מול עינייו של הרב ברלנד – דאגה לכלל ישראל באשר הוא. ישנם סיפורים למכביר על הרב ברלנד שנסע מירושלים עד אילת, רק בכדי לקרב עוד נשמה לאבינו שבשמיים.

את הדרך הזו הנחיל הרב לתלמידיו. הרב ברלנד היה הראשון ששלח מסות של תלמידים בכל ערב וערב לכל עם ישראל בכדי לקרב את כולם לשורשים היהודיים שלהם. בתואנות של איסוף צדקה עבור מוסדות התורה ולומדיה, היו תלמידי הרב נכנסים לבתים, מוסרים שיעורי תורה והתחזקות ומקרבים רחוקים.

הרב אליעזר ברלנד מזכה הרבים בשיעור תורה

"לאחר שעסק כל היום בלימוד התורה, יצא ממקווה הטהרה, ועם פנים בוערות אמר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, "יש גזירה נוראית להשמדת העולם, עקב וירוס הקרונה". הרב הוסיף ואמר כי הגזירה עומדת על כל בני העולם, בני האדם, החיות, והצומח. מורינו הרב ברלנד לא המתין עוד ומיד פנה לכתוב תפילה חזקה להמתקת הגזירה הקשה. לאחר שעסק בסוד הדברים ציווה עלינו הרב ברלנד לתרגם את התפילה לכל השפות ולהפיץ זאת בארץ ובעולם כולו." עד כאן לשון הכתבה שפרסמנו.

לצערנו, הציניות כלפני מעשי הרב ברלנד עברה כל גבול, כאשר לאנשים רבים קל לשכוח את ערמות הטוב של הצדיק הענק הזה, וקיתונות של רפש התחילו לחלחל לתקשורת ולרשויות החוק. למי שמכיר את הרב ברלנד מובן שמה שקורה כיום הוא למעשה בירור רוחני עמוק של מי מאמין בצדיק האמת באמת, בבחינת – "מִ֥י לַה' אֵלָ֑י". מי מאמין בתורת השם שמאז שניתנה לישראל היא ממשיכה להימסר בכל דור ע"י חכמיה וצדיקי הדורות.

חייבים להבין שיש השלכות למעשים. גם אם הנהגת המדינה מנסה לקבור את הראש באדמה, ולשדר החוצה, כאילו שלכלוא את הצדיק בביזיון והתנהלות מקוממת שכזו הוא דבר לגיטימי. עדיין, בתוך ליבם כולם מבינים שיש השלכות לביזיון שכזה נגד התורה ולומדיה. וכך הם פני הדברים לאמתם, לפי מה שהשכל האנושי יכול לצייר לעצמו בנושא כ"כ גבוהה שכזה.

ובאמת, מאז התפרסמה התפילה של הרב ברלנד בעשרות שפות ונפוצה בעולם, עד שהגיעה לערוצי החדשות המרכזיים בעולם ובסין בפרט. אבל את הסיפור שעומד מאחורי כתיבת התפילה רק מעטים מכירים.

ביציאתו מהמקווה סיפר הרב ברלנד שליט"א לשוהים במחיצתו, כי התגלה לו כי ישנה גזרה קשה להשמדת העולם, חו"ש, ע"י נגיף הקורונה. הרב היה אחוז בשרעפי קודש ובמשך שעה ארוכה ייחד ייחודים סביב עניין גזירת הקורונה. השוהים במחיצתו, אחר שראו כי העניין חמור וכי הרב ברלנד מייחס לזה חשיבות גדולה, פנו אליו ובקשו שיחבר תפילה להמתקת הגזירה. הרב חיבר את התפילה, אולם כידוע ומפורסם לכל הבקיאים בנושא, הרב ברלנד פעל להמתיק את הגזירה מהשורש.

      הרב ברלנד אומר להדפיס את התפילה נגד הקורונה ב 10 אלף עותקים

 

עם זאת, כמה שהצדיק מבקש לקחת את הגזרה על עצמו, וע"י שמושך על עצמו ביזיונות הוא ממתיק גזרות מעל עם ישראל, "וְהָאֱלֹהִים יְבַקֵּשׁ אֶת נִרְדָּף" (קהלת ג טו). אין, פשוט לא הגיוני שמשמיים יראו את כל מה שעובר על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וישקטו. בפעם הקודמת ששפטו את הרב התחילו שריפות בכל הארץ, אז יצא המקובל האלוקי, הגה"צ הרב דב קוק מטבריה ואמר, "השרפות הנוראיות בכל רחבי הארץ הגיעו בגלל הרוע שעושים לרב ברלנד."

ערוץ 12, הוא אחד מבין כל ערוצי התקשורת שמדווחים בבהלה: "במשרדי הבריאות והפנים מעריכים כי בעקבות ההנחיות החדשות של הימים האחרונים- כ-100 אלף ישראלים יהיו בבידוד‎." זו לא מתיחה של אחד באפריל, מדינה שלמה בסכנת הסגר, התקשורת יכולה לכנות את זה בידוד, אבל ההגדרה המדויקת היא – הכנסתם את הצדיק, את הרב ברלנד, לכלא, "גזרתם על עצמכם את דינכם בידוד וכליאה".

נגיף הקורונה – הסיבות למגיפה, גודל האיום והדרך להינצל ממנה

"מה קורה כשמדברים על הרב ברלנד? מחלת הקורונה, יהודים יקרים יש גזירה מאוד קשה, שזה לא יבוא על עם ישראל חו"ש. כל המבזה תלמיד חכם אין תרופה למכתו."

התפרסמו דבריו של המקובל, הרב מנשה אמון שליט"א מחומרת סכנת הדיבורים כנגד הרב ברלנד שליט"א. הדברים היו קשים וחדים, ולא השאירו מקום לתהיות לגבי דעתה של תורה על האיסור של דיבור לשון הרע על הצדיק הרב ברלנד. מתוך תוקפם של דברים היה קצת קשה להבחין בן דבריו של הרב אמון, כי הוא מגדיר את מחלת הקורונה כמחלה שאין לה מרפא, וכי הדיבורים על הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, עלולים להיות הגורם לכך. אלו דבריו הברורים מאוד.

"יהודים יקרים לא פשוט, עם ישראל סובל מאוד. אסור לדבר על אף יהודי בעם ישראל, קל וחומר אסור לדבר על רבנים ותלמידי חכמים, קל וחומר על צדיקים. כל מי שמבזה תלמיד חכם צדיק וקדוש, אין תרופה למכתו – הוא ילך לכל הרופאים ולא ימצא תרופה. אני לא צריך לספר לכם, אתם רואים מה קורה בעולם."

"יהודים יקרים יש עוול גדול שאנשים לא יודעים, אנחנו לא רואים למרחקים, אין לנו עיניים רוחניות להבין,  יש רב ויש צדיק, יש ל"ו צדיקים – ויש את הראש של הל"ו צדיקים."

התפילה שחיבר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ואמר שהיא תביא להפסקת הגזירה, וכי צריך להפיצה בכל העולם, ובכל השפות, משום שכולם בסכנה

לְהִנָּצֵל מִמַּחֲלַת הַקּוֹרוֹנָה

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם כֹּל יָכוֹל, תְּרַפֵּא אוֹתִי וְאֶת כָּל הָעוֹלָם כּוּלוֹ מִמַּחֲלַת הַ־קּוֹרוֹנָא (Coronavirus) = 363, כִּי הַגְּאוּלָה 50 קְרוֹבָה 313 = 363, וְעַל יְדֵי זֶה תְּגַלֶּה לָנוּ אֶת שַׁעַר הַחֲמִשִּׁים שֶׁל הַקְּדוּשָׁה, אֶת סוֹד 70 הָעִיבּוּר 293 = 363, וְנַתְחִיל לְהַקְפִּיד מִן הַיּוֹם וְלִשְׁמֹר עַל בֵּין 62 אָדָם 45 לַחֲבֵירוֹ 256 = 363, וְעַל יְדֵי זֶה נִרְאֶה נִסִּים וְנִפְלָאוֹת שֶׁלֹּא הָיוּ מִבְּרִיאַת הָעוֹלָם, וְיִהְיֶה הַמְתָּקַת דִּינִים לְכָל הָעוֹלָם כּוּלוֹ, לְכָל אֲנָשִׁים נָשִׁים וָטַף.

אָנָּא ה', (קוֹרוֹנָה = 367), רַפֵּא נָא אֶת הַקּוֹרוֹנָה מֵעַל כָּל הָעוֹלָם כּוּלוֹ, וּכְמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר אֵצֶל מִרְיָם 290 הַנְּבִיאָה 73 = 363, "אֵל נָא רְפָא 281 נָא 51 לָהּ" 35 = 367. אָנָּא ה' כֹּל יָכוֹל, שְׁלַח 338 רְפוּאָה 292 שְׁלֵמָה 375 = 1005 לְכָל הָעוֹלָם כּוּלוֹ, וּלְכָל אֲנָשִׁים נָשִׁים וָטַף, בָּנִים וּבָנוֹת, וּלְכָל בְּנֵי אָדָם בַּאֲשֶׁר הֵם שָׁם, וּלְכָל הַחַיּוֹת וְהַבְּהֵמוֹת, עוֹפוֹת וְצִפּוֹרִים, כֻּלָּם יִתְרַפְּאוּ מִן הַמַּחֲלָה הַזֹּאת כְּהֶרֶף עַיִן, וְלֹא יִשָּׁאֵר מִן הַמַּחֲלָה שׁוּם זֵכֶר. וְכֻלָּם יִזְכּוּ, אַבָּא 4 רַחוּם וְחַנּוּן לְיִרְאַת 611 שָׁמַיִם 390 = 1005, פַּחַד מֵה'.

אָנָּא ה', עֲשֵׂה נָא אִתָּנוּ אוֹתוֹת וּמוֹפְתִים כְּמוֹ שֶׁעָשִׂיתָ עִם אֲבוֹתֵינוּ 475 בִּיצִיאַת 513 מִצְרָיִם 380 = 1278, וְעַכְשָׁיו תּוֹצִיאֵנוּ וְאֶת כָּל הָעוֹלָם כּוּלוֹ, תּוֹצִיא וְתַצִּיל מִמַּחֲלַת הַקּוֹרוֹנָה שֶׁרוֹצָה לְחַסֵּל אֶת כָּל בְּנֵי תְמוּתָה, וְעַכְשָׁיו אָנוּ מִתְחָרְטִים עַל כָּל הָעֲבֵירוֹת שֶׁעָשִׂינוּ וּמְבַקְּשִׁים סְלִיחָה בֶּאֱמֶת, וּבִזְכוּת הַתְּשׁוּבָה תְּסַלֵּק מֵאִתָּנוּ מַחֲלָה אֲרוּרָה זֹאת שֶׁלֹּא פּוֹסַחַת עַל גְּבָרִים וְנָשִׁים וְחַיּוֹת, בָּנִים בָּנוֹת וָטַף.

אָנָּא ה', כְּמוֹ שֶׁהַמַּחֲלָה בָּאָה כָּכָה הִיא תֵלֵךְ וְתֵעָלֵם מִיָּד כְּהֶרֶף עַיִן = 435, וְעַל יְדֵי זֶה תִּתְגַלֶּה נִשְׁמַת מְשִׁיחָא בֶּן דָּוִיד = 435.

אָנָּא ה', זַכֵּנוּ לְהִכָּלֵל בְּמַעֲלַת 542 קְדוֹשִׁים 460 וּטְהוֹרִים 276 = 1278, וּתְבָרֵךְ מֵחָדָשׁ אֶת כָּל פְּרִי הָאֲדָמָה – דָּגָן 57 תִּירֹשׁ 910 וְיִצְהָר 311 = 1278, וְכֻלָּם יִתְרַפְּאוּ כְּהֶרֶף עַיִן = 435, וְנִרְאֶה פָּנִים אֶל פָּנִים אֶת מְשִׁיחָא בֶּן דָּוִיד = 435.

אָנָּא ה', הָעוֹשֶׂה 386 גְּדוֹלוֹת 449 עַד 74 אֵין 61 חֵקֶר 308 = 1278 וְנִפְלָאוֹת עַד אֵין מִסְפָּר, עֲשֵׂה נָא גַּם עַכְשָׁיו עִמָּנוּ נִסִּים וְנִפְלָאוֹת עַד אֵין חֵקֶר, וְלֹא יִשָּׁאֵר שׁוּם זֵכֶר מִמַּחֲלָה אֲרוּרָה זֹאת, וְכָל בְּנֵי תֵּבֵל יִתְרַפְּאוּ כְּהֶרֶף עַיִן, כִּי ה' עָשָׂה אֶת הַכֹּל כְּדֵי שֶׁנַּחֲזֹר בִּתְשׁוּבָה, וְהַכֹּל כְּדֵי 34 שֶׁיְּכַוְּנוּ 392 כֻּלָּם אֶת לִבָּם 72 לַאֲבִיהֶם 88 שֶׁבַּשָּׁמַיִם 692 = 1278, וְעַל יְדֵי זֶה הוּא 12 יִשְׁלַח 348 בְּרָכָה 227 וְהַצְלָחָה 144 בְּכָל 52 מַעֲשֵׂה 415 יָדֵינוּ 80 = 1278

תפילה נגד קרונה

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

One comment

  1. כדאי לעיין במכתבים בעלים לתרופה מל"ד והלאה מכתבים משנת תקצ"א כשהיה את המגיפה של חולירע

    כמו כן הביאו את המכתב של רע"א מאותו שנה שכותב לתת פדיונות עבור הצלתם ולא להתפלל במנין יותר מ15 איש ולהקפיד על מקום נקי וכו'

    והמבהיל ביותר זה מה שהתפרסם מלפני פורים מסר מהרב ברלנד לשיר את השיר אודם פטדה וברקת נופך ספיר ויהלום וכו'

    ולא הבנו מה ענין בזה והוא אמר שזה ממתיק דינים ולשיר דווקא את השיר הזה (נדמה לי שזה במנגינה של חבד)

    וכעת התפרסם שכאן לא רחוק מאיתנו בעיר מודיעין יש קהילה גדולה של אנשים דתיים שומרי תורה ומצוות המתגוררים בשכונה הנקראת אבני החושן
    וכל השכונה היא רחובות של אבני החושן אודם פטדה וכו' וכעת עשו הסגר על כל השכונה למעלה מ3000 איש וכל יום מפנים עוד חולה קורנה וכבר פינו 10 אנשים משם חולים

    וכעת מבינים מעט מה רוצה הרב ומדוע לשיר שיר זה

    שנשמע ונתבשר בשורות טובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *