צור קשר עם הרב ברלנד

הסיבה הרוחנית לנגיף הקורונה – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וגלריית תמונות מהילולת הבבא סאלי באריאל

בהלת נגיף הקורונה תקפה את העולם. לאחר שהתקשורת החלה לפרסם את ממדי ההדבקות בנגיף ברחבי העולם, החל סינדרום של לחץ ובהלה.

במהלך השיעור התבטא מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אודות הסיבה הרוחנית שהביאה להתפשטות הנגיף. מורנו הרב ברלנד שליט"א אמר שהקורונה הגיע לעולם משום פגמי הברית, וכן משום אכילת אבר מן החי (אכילת חיה בעודה בחיים כנהוג בסין, והגויים מוזהרים על כך בעונש מוות).

והנה, מנתונים שמפרסם משרד הבריאות עולה שנגיף הקורונה באמת מגיע ומתפשט מאכילת מאכלות משוקצים. אלה נתוני משרד הבריאות, "האופן שבו מתפשט נגיף הקורונה החדש עדיין לא התגלה במדויק. כיום רוב הנדבקים קשורים למקור ההתפרצות בשוק בעלי החיים של ווהאן שבסין (שבינתיים נסגר בהוראת השלטונות)..".

מורינו הרב ברלנד המשיך ואמר שאנשים לא מקשרים את האסונות אל חטאי האדם, "אכל אבר מן החי – " גימטריא "קורונה". הוסיף הרב בדבריו ואמר, שאם לא נתעורר הנגיף עלול חו"ש להגיע גם לישראל.

לאחר תפילת שחרית אמר מורינו הרב ברלנד בשיעורו, "שאלו את רבי יוסי בן קסמא מתי יבוא משיח בן דוד, הוא סיפר להם על השער של העיר פאניאס, שזה הבניאס, ואמר, "לכשיפול השער הזה ויבנוהו ויחזור ויפול".
פאניאס פירושו פחד. עכשיו יש קורונה, לפני עשור מתו שם עשרות אלפים משפעת, כי סין זה הארץ הכי מזוהמת, הכי לא הגיינית, הכול שם חיידקים, הם אוכלים נחשים, קיפודים, עכברים וכו'."

"לכל צמח יש מלאך שאומר לו גדל, וזה מגיע מהברכות והתפילות. אדם צריך ללמוד מסכת ברכות, ועל חנה הנביאה, כי פעם כל ילדה היתה נביאה, ושרח בת אשר ידעה בנבואה, והיא זאת שגילתה ליעקב שיוסף חי."

גלריית תמונות של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בהילולת הבבא סאלי בחוג בית בעיר אריאל

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *