צור קשר עם הרב ברלנד

נס הצלה מניסיון דקירה של אברך קהילת שובו בנים – תלמיד הרב ברלנד שליט"א

בבוקר יום חמישי של פרשת ויגש, ה- 13.12.18, בזמן שעל עם ישראל עובר עוד גל רצחני של טרור, אירע ניסיון דקירה בשער שכם בו ניצל בנס גדול אברך, תלמיד הגה"צ הרב ברלנד שליט"א. מדובר באברך דוד הלוי שיחי' המשתייך לחסידות ברסלב 'שובו בנים' שהיה בדרכו חזרה מישיבת 'שובו בנים' הנמצאת ברח' מעלה חלדיה בעיר העתיקה של ירושלים. 

אלה הדברים שאמר בראיון לקו ברסלב העולמי. "לפנות בוקר הייתי בישיבה, למדתי וטבלתי במקווה, כאשר יצאתי מהמקווה ניגש אליי בחור וביקש ממני צדקה. מעולם לא היה לי כ"כ קשה להוציא כמה שקלים לצדקה, אבל בסוף התגברתי ונתתי לו את העשרה שקלים האחרונים שהיו לי בכיס. בדיעבד התחוורה לי המימרה של חז"ל, "צדקה תציל ממוות" (סוף מסכת שבת), הרגשתי ממש איך היה לי ניסיון לתת את הצדקה שלבסוף הצילה אותי."

      נס ההצלה מפיגוע הדקירה

"יצאתי מהישיבה (ברחוב מעלה חלדיה) לכיוון רח' החומה השלישית דרך שער שכם בערך בחמש לפנות בוקר. הייתי לבד בדרך וניגנתי את התיקון חצות תוך כדי הליכה. לאחר הרחבה של שער האריות הלכו לפני שני ערבים ומאחוריהם הגיח פתאום המחבל, אני עדיין רואה מול עיניי את מראה הלהב של הסכין אותו הוא שלף כנגדי ועימו הוא ניסה לדקור אותי."

"המחבל קפץ עליי עם הסכין ומעוצמת המכה נהדפתי מטה. מהרצפה אני מסתכל עליו והוא מסתכל עליי ועד עכשיו אני לא מבין למה הוא המשיך לרוץ לכיוון החיילים ועזב אותי לנפשי. כמה דקות אח"כ שמעתי שש שבע יריות והבנתי שהרגו את המחבל. אני נחבלתי מהנפילה, אבל הוא לא הצליח לדקור אותי עם הסכין."

"כל מה שאנו הולכים בשער שכם ובכלל זה בכוח הדיבורים של מורינו הרב ברלנד שליט"א שהאמונה היא גדולה מהפחד. אנחנו מאמינים בכל הדיבורים שהרב מלמד אותנו במשך כל השנים ועם זה אנחנו הולכים – האמונה בה"י. אני אמשיך ללכת משער שכם כי המחבלים נמצאים רק בכדי לעורר אותנו לתשובה."

"בוודאי שהעצרת תפילה בחברון אותה ארגן הרב שליט"א בחברון תרמה לנס שהיה לי, אך בסופו של דבר הזכות של מורינו הרב ברלנד שליט"א היא המגינה על כולנו."

ההקלטה באדיבות קו המידע ברסלב *9148

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *