צור קשר עם הרב ברלנד

משטרת ישראל מנסה לסחוט בצורה בזויה את גבאי הרב ברלנד בכדי להסיג עד מדינה

המשטרה בניסיון נואש בזוי ומבייש לסחיטת עד מדינה בפרשיית הרב ברלנד.

אתמול נרשמה עוד עליית מדרגה בניסיונות המשטרה לייצר חומרים מפלילים כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

במכתב ששלח אתמול עו"ד כרמלי למפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל ניצב דורון ידיד נכתב, "מדובר בתרגיל חקירה שפל ופסול, שכל מטרתו היא התעללות בעצור ופגיעה בדבר הכי יקר לו, כדי לשבור את רוחו" (מתוך מכתבו  שנשלח היום). 

היום הודיע עו"ד כרמלי, פרקליטו של אחד מגבאי הרב ברלנד, על נסיונות סחיטה של מרשו ע"י משטרת ישראל בניסיון בזוי לאלץ אותו להעיד שקר כעד מדינה על הרב ברלנד. המשטרה השתמשה באיומים כלפי אותו גבאי ואמרה לו, כי ייקחו את בנו יחידו באמצעות שלטונות הרווחה.

כנראה שבמשטרת ישראל נסחפו "קצת" בנסיון להמציא ראיות חדשות כנגד הרב ברלנד – אם יש כל כך הרבה ראיות מדוע צריך עד מדינה בכלל?

משטרת ישראל מנסה לייצר תקדים משפטי שבו רב שמבטיח ישועה תמורת פדיון נפש נידון כאחרוני הפושעים – זו התערבות בוטה בהנהגה רבנית חסידית לגיטימית וחלק מתהליך מתמשך של דיכוי חופש הדת היהודית במדינת ישראל.

גם אם נמצאו סכומי כסף בחשבונות בנק של מקורביו – לרב עצמו מעולם לא היה צד ושליטה בחשבונות אלו והוא מנותק מכל שימוש בחשבונות בנק או כרטיסי אשראי למיניהם – הוא תמיד נתן לאחרים את כל מה שיש לו – כולל כל כספו המזומן – הוא פשוט לא צריך שום כסף.

משטרת ישראל מבינה שאין לה בידיים שום ראיה שהרב לקח כסף לעצמו ולכן היא מנסה בשיטות של מאפיה סיציליאנית-בולשביקית לאיים על גבאי של הרב לקחת ממנו את ילדו היחיד באמצעות שלטונות הרווחה אם לא יעיד שקרים על הרב ברלנד.

כתבות המסקרות את ניסיונות המשטרה להשיג עד מדינה בשיטות בזויות של מאפיה

ראינו את הנסיונות השפלים הללו גם בתיק בזק (4,000) של נתניהו ואלוביץ בנסיונות פליליים של משטרת ישראל לאלץ את ניר חפץ לומר דברי שקרי על נתניהו כעד מדינה.

גם במקרה הזה לצערנו הפסטיבל התקשורתי חוגג ומוליך את משטרת ישראל כמו פודל צייתן לבצע הפקות תקשורתיות שישמשו כמניפולציות להסית את דעת הקהל כנגד הרב ברלנד.

כתבות המסקרות את ניסיונות המשטרה להשיג עד מדינה בשיטות בזויות של מאפיה

למעשה, החזקתו של אדם קשיש וחולה בתנאי מעצר מלאים כולל אזיקי ידיים בתיק חשדות בענייני כסף מהווה תקדים אכזרי ומסוכן בדיכוי חופש האזרח בישראל.

אם ישנו חשש מועט לשיבוש והמלטות אפשר בהחלט להסתפק בדמי ערבון גבוהים במיוחד אך תנאי מעצר מלאים פוגעים חמורות בבריאותו של הרב ברלנד ומסכנים את חייו כפשוטו ממש.

יש להורות באופן מיידי על שחרורו של הרב למעצר בית ולנהל את התיק בצורה מסודרת בבית המשפט באופן חוקי ולא באמצעות משפט שדה תקשורתי מתלהם שמחלחל וזולג אל השיח המשפטי ומזהם את כושר השיפוט של שופטי ישראל בכלל ושל השופטת לארי-בבלי בפרט שהחלטתה עדיין לא בוטלה למרות שניתנה באופן המאוס והמזוהם ביותר.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

One comment

  1. מממש מגעיל מה שמדינה דמוקרטית עושה לרב כו חשוב הם ישלמו מחיר כבד ה׳ ינקום בהם על כול העוול בושה וחירפה מגעילים אתם במו מפיה לו אנשי חוק אתם והשופטים עבריינים ובה׳ יעניש אותכם אין עוד מילבדו הכול ל טובת הרב כתם אין לכם מה לעשות אנשים בלי תורה אין לכם חיים ה יעניש איתכם בגדול יום הדין קרב ניגמר לכם האויר ביבי ינציח בגדול וכול בשמואל ילך לעזה כיון אחד אמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *