צור קשר עם הרב ברלנד

"הספרים שלי מנקים את העולם" דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כ"ק מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א התקשר לאחרונה ובשיחה פרטית עם אחד מחשובי תלמידיו ביקש להעביר מסר חשוב לקהל שומעי לקחו. אלו הדברים שביקש הרב למסור.

"מגיע כזה חג נפלא, חג השבועות, כתבתי את הספר הנפלא של פירוש על מגילת רות לכבודו." הרב אמר בלשון שאלה, "אנשים בכלל יודעים מה זה שבועות? יש הלכה מפורשת בשולחן ערוך, 'שְׁלוֹשִׁים יוֹם קֹדֶם הַחַג שׁוֹאֲלִים וְדוֹרְשִׁים בְּהִלְכוֹת הַחַג' (הגמרא בסוף מסכת מגילה [לב, א] מובא: "וידבר משה את מועדי ה' אל בני ישראל, מצוותן שיהיו קורין אותן כל אחד ואחד בזמנו. תנו רבנן משה תיקן להם לישראל שיהו שואלין ודורשין בעניינו של יום, הלכות פסח בפסח הלכות עצרת בעצרת הלכות חג בחג")."

"אנשים חושבים שליל שבועות זה לילה לבן, חושבים שכל העניין לא לישון בלילה, עושים פיקניק, מדברים מפצחים פיצוחים, חושבים שכל העניין הוא לאכול מאכלי חלב, לאכול גלידות. הלילה הזה הוא כזה לילה קדוש, לא יודעים שנעמי זה נועם השם, הנעימות של התורה, הנעימות של התפילה."

"הלילה של שבועות זה רות שריוותה להשם בתפילותיה, הלכה אחרי הצדיק, הלכה אחרי אלימלך, הרב מסביר בספר כל דבר ודבר (מורינו הרב ברלנד מדבר על עצמו), כל פסוק ופסוק, מה זה בעז, מה זה אלימלך – תפתחו את הספר שלי ותלמדו הכל. אנשים מחכים להגיע לשבועות וללמוד את הספר שלי, אבל זה לא תיקון ליל שבועות, זה מכין שתבינו מה זה שבועות. צריך להגיע מוכן לשבועות, לדעת מה זה בעז, בעז זה עזות נגד הס"א, שצריך להילחם ולהכניע את הס"א – 'בו עז', יש בו כזו עזות דקדושה."

המשיך מורינו הרב ברלנד ואמר בשיחה, "אתה רוצה לדעת מי זה בעז? תקרא בספר, בעז זה הצדיק! אתה רוצה להבין מי זה הצדיק? הצדיק הוא כולו תורה ותפילה, זה דוד המלך שעכשיו בשבועות זה ההילולה שלו, הוא ריווה להשם בתפילותיו. דוד המלך כל היום התבודד, שר, ניגן להשם."

מורינו הרב ברלנד ביקש מפורשות שנפיץ את הספר הקדוש הזה, הוא אמר לי, "חשוב שאנשים ידעו שיש כזה ספר בעולם – הספר הזה ינקה את כל הטומאה וכל הדינים מהעולם. יש כאלה דינים וטומאות בעולם, אבל הספרים והכתבים שלי, התורות והתפילות, מנקים ומטהרים את כל הדינים והטומאות מהעולם."

עד כאן דברי מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

הספר מגילת רות וענייני חג השבועות ברסלב עם תורות ותפילות

הספר כולל:

  1. מגילת רות עם פירוש של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
  2. עשרת הדיברות עם הביאור השלם של הרב ברלנד שליט"א
  3. סדר הלימוד של הרב ברלנד לחג השבועות בנוסח המלא
  4. דברי תורה מהרב ברלנד על חג שבועות.   

לרכישת המוצר באתר כשנמצא במלאי לחצו כאן

ניתן להשיג בחנות עין יעקב שוק מאה שערים או אצל אהרון שושן בטלפון 0504120653

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *