צור קשר עם הרב ברלנד
עוה"ד עדי כרמלי על הביזיון של משטרת ישראל במעצר חסידי שובו בנים

ביזיון: עוה"ד עדי כרמלי על מעצר חסידי שובו בנים – "זו בהחלט רדיפה"

עוה"ד עדי כרמלי בדיבורים קשים כנגד משטרת ישראל וההתנהלות שלה כלפי השלושה מקהילת קודש 'שובו בנים', שנעצרו לאחר עלילה מופרכת ולא מבוססת, בראיון לקו המידע ברסלב העולמי. קשה לשמוע את הדברים, עוה"ד כרמלי משתמש בביטויים הכי ישירים וכואבים כלפי "המעצר המיותר" והמקומם של חסידי שובו בנים, ואף מכנה זאת כרדיפה. אלה הדברים. 

"היה דיון ארוך מאוד בבית המשפט, סוער מאוד, יצרי מאוד. אנחנו טענו טענות קשות מאוד כלפי המשטרה שביקשה להאריך בשמונה ימים את המעצר של כל העצורים. פעולות חקירה ארוכות ומסובכות על תלונות שאפילו לא קיימות."

"לאט, לאט בחקירת הסנגורים עלה שהכול מצוץ מהאצבע, בית המשפט קבע שאין אפילו בדל ראיה. נאמר שם בהטחה כלפי המשטרה, שכול המטרה של המעצר הזה בא בכדי ליצור לחץ לא הוגן כלפי העצורים, בכדי לנסות ולהוציא מהם דברים שלא קיימים. המעצר הזה הוא פסול ולא חוקי, והוא נבלם היום ע"י בית המשפט."

"הדיון היה כ"כ חד, כ"כ ברור, היה מובן שעם פרוטוקול כזה גם למחוזי המשטרה לא יכולה ללכת. הדברים היו ברורים מאליהם, המשטרה בכלל לא ביצעה את הפעולות שאמרה שתבצע. אני לא יודע באיזה פנים הם היו נכנסים למחוזי."

"ובכלל, עילות המעצר שעליהם טענת המשטרה, לא קיימות. לפחות לגבי עלילות של הימלטות ומסוכנות, מדובר בעברות שהעילות האלה לא קיימות עבורן. לגופם של דברים, גם עילות השיבוש לא קיימות, עד שנציג המשטרה לא הגיש ערער על דחיית בית המשפט – המשטרה הניפה דגל לבן."

"אני חושב שזו בהחלט רדיפה, אם ישמע קולי צריכים לנקוט פעולת תגובה חריפה הכוללת פניה למפכ"ל המשטרה ולערכאות ביהמ"ש. על ההליכים המטרידים האלה שיש להם רק מטרה אחת, לנסות ולגייס מקורות מידע לטובת המשטרה מקרב הקהילה. הדבר פסול מיסודו ופוגע בזכויות בסיסיות של נחקרים וחשודים, וכן של אזרחים במדינת ישראל. שוב, אם קולי ישמע, המילה האחרונה מצד החשודים לא נאמרה."

"המשטרה פיזרה עשן בעיניי ביהמ"ש, היא לא הביאה אפילו בדל ראיה. אני סבור שתיק כזה שהוא לא תיק מעצר, אלא נחקר שבו החשודים משוחררים, גם הלחץ כלפיו יורד. המשטרה מנסה תמיד להגיע להישגים בזמן שהאנשים במעצר, לכן היא עצרה אותם, הפעם ללא צורך. ביהמ"ש עצר את זה, אני מניח שהחקירה תיכנס עכשיו להקפאה."

"אנחנו נדרוש לסיים את החקירה ולסגור את כול התיקים כלפי כול האנשים ששוחררו, בכדי שיוכלו לחזור למסלול חייהם הרגיל.

      שחרור האסורים

ההקלטה באדיבות קו המידע ברסלב העולמי. ניתן לחייג מכל טלפון *9148

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

One comment

  1. הרב ברלנד צדיק גמור הוא יציל לי את החיים בחודש תמוז תשע"ח יצא לי ברוך השם יתברך לדבר עם הרב שאלתי אותו מתי אני מתחתנת הייתי מיואשת מהחיים אני בת 34 רווקה לבד והוא אמר לי בחודש כסלו את מוצאת את הזיווג שלך ושבט את מתחתנת וכך הייה יתחתנתי בטו שבט תשע"ט אף אחד לא עזר לי כמו הצדיק האמת שבדור הרב ברלנד הוא מלאך אלוקים וצדיק גמוררררררררר אין כמוהו ולא יהיה הוא משיח ומשה רבנו של הדור כל התקשורת היא זבל ושקרנית. כל נשמות ישראל והתורה בכף ידו של הרב ברלנד הצדיק גמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *