צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אהרן שוורץ במגרש הרוסים

עלילת הדם נגד הרב ברלנד נמשכת – הרב אהרן שוורץ בדברים נוקבים

בעוד צעד מקומם ממשיכה עלילת הדם בצורה מתוזמנת ומבחילה. בכל פעם שמורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מגיע לסיום העונש הקודם שטפלו עליו בעלילות קשות וזדוניות, פתאום מגבבים מתחת השטיח עוד האשמות הזויות.

הפעם מדברים על מקרה שהיה לפני 35 שנה, ופתאום בדיוק שהרב צריך להשתחרר נזכרו לחקור אותו, וזאת אחרי שבעבר המקרה נחקר ונסגר מחוסר ראיות.

כל מי שקצת בקי בהתרחשות יודע שיש חבורה מרשעת של קנאים בעיניי עצמם, שכל האובססיה שלהם היא מורינו הרב שליט"א, הם עסוקים בכל רגע מימיהם לחפש איך להזיק לרב ברלנד ולקהילתו הקדושה.

אין פה שום תהליך של חיפוש אמת, מדובר פה במהלכים ערמומיים וזדוניים שמקבלים רוח גבית ממערכת משפט רקובה, שכבר הוכיחה עצמה לא פעם בשנאת הדת ומייצגה.

מדובר פה ברדיפה כוללת של הציבור החרדי, שלצערנו לא מבין שיש עוד הרבה ראשים ביהדות החרדית אליהם יתפנו אח"כ.

הרב אהרן שוורץ הגיע, כמו רבים אחרים מתלמידי הרב ברלנד ועוד רבים אחרים שנמאס להם מהשקר הגס, אל מתחם מגרש הרוסים בירושלים בכדי למחות על ביזיון התלמיד חכם.

אלה דבריו שנאמרו לפני התקשורת שהגיעה לסקר את המאורע.

"כל הנחקרים עזבו מזמן את קהילת שובו בנים, ואם הם עשו את מה שטוענים שעשו, זה רק על דעתם האישית אם בכלל יוכח שהם קשורים לדברים עליהם הם נחקרים."

"לרב ברלנד אין בכלל קשר לפרשה הזו, המעצר היום שוב מוכיח את ההתעללות האכזרית שעושים לרב ברלנד. אדם שביהמ"ש העליון פסק שאסור לו להיות בתנאי מעצר, בן 84 חולה וקשיש, ואע"פ כן מטלטלים אותו במקום לחקור אותו במקום."

"אותו דבר לגבי המעצר של הרבנית ברלנד, אישה קשישה עם יד שבורה בשלבי התאוששות מקורונה, התמוטטה בביתה, אך במקום לקחת אותה עם אמבולנס לביה"ח, לקחו אותה עם ניידת לימ"ר."

"הם עוברים על החוקים, מערכת המשפט סימנה מטרה, סימנה איש ומקיפה סביבו את העיגולים. אנחנו מצפים שהאמת תצא לאור והצדק, עם כל המערכת המשפטית המושחתת והרקובה בישראל, יצא לאור."

"מה שאנחנו רואים פה זה עוד שלב בהידרדרות הנוראה של מערכת המשפט בישראל. לוקחים אדם שביהמ"ש פסק שאינו יכול לעמוד בתנאי מעצר, אדם מבוגר, חולה, קשיש בן 84 שלא יכול לעמוד בתנאי מעצר על פי פסיקת בימ"ש העליון, ומטלטלים אותו בהתעללות אכזרית של מערכת המשפט, כאשר אין שום ראיות פורנזיות."

"הכול בלון נפוח של שמועות, מסמנים מטרה ובונים עיגולים סביבה, מנסים להפיל אדם כחלק ממסע רדיפה. מסמנים את הרב ברלנד ורודפים אותו בכול דרך אפשרית, הם לא בוחלים בשום שיטה כמו בשלטון הקומוניסטי בימים הכי רעים."

"מתעללים עכשיו גם ברבנית אשתו של הרב ברלנד שחולה מאוד, ובמקום לביה"ח לקחו אותה לחדר חקירות בימ"ר."

"הבריונים, האלימים והאגרסיביים זו מערכת המשפט של מדינת ישראל , אחרי זה אומרים על שובו בנים שהם אלימים."

"בעז"ה הצדק יצא לאור וכולם יראו שהרב ברלנד נקי וזך, לא קשור לפרשיה הזו ובטח לא לקודמות. הכול עלילות, תיקים תפורים מכוונים ע"י חולקים ששורפים דגלי ישראל ורוקדים ביום העצמאות על כל חייל שנרצח. אלה הקיצונים ביותר בציבור החרדי שחברו יחד עם מערכת המשפט של ישראל כדי להפיל את הרב ברלנד בכול מחיר – כשכול האמצעים כשרים עבורם."

"הכול מכוון שהרב ברלנד מקרב יהודים לתורה ומצוות, מאחד את עם ישראל. יש פה מטרות אנטי דתיות, רדיפת דת שלימה."

כל טוב ברכה והצלחה

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *