צור קשר עם הרב ברלנד

ערוץ 12 שעשה מניפולציה בתמונות של בנה שבמוות מוחי כנגד הרב ברלנד – והשפע שזכתה לקבל אחרי שקרבה אליו

אישה צדיקה מתרעמת על כך שהשתמשו בתמונות מביקור חולים שערך, כ"ג הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אצל בנה שנמצא במצב של מוות מוחי.

"אני יושבת אצל חברים ולתומי רואה שקרים בחדשות ערוץ 12. מראים איך הרב ברלנד מגיע למיטת חוליו של בני וטוענים שהוא הבטיח לי שהוא ירפא מהמוות המוחי. שקר גמור, הרב ברלנד מעולם לא הבטיח לי דבר כזה, להפך, הוא הגיע בשלוש בבוקר, תפסתי אותו אחרי שיצא משיעור תורה בבית המדרש 'בית רבנו' בחולון."

"אמרתי לו, הרב בבקשה בוא לברך, הרב ברלנד בן 80 (82), הוא רץ בשלוש בבוקר ולא ביקש אגורה."

"אז איך יכול להיות שערוץ 12 לוקח את הסרטון של הבן שלי, מראה את הרב ברלנד מברך אותו ומשקר במצח נחושה?! ואני צריכה לראות את זה, אישה ש- 24 שנה מבכה על מות בנה, הם מראים רב כזה צדיק ועוד משקרים!"

"גם אתם ערוץ 12, לא כל מה שהעיניים רואות אתם יכולים לדבר ולשדר. הכוח של התקשורת אולי בידיים שלכם, אבל תרדו מהרב ברלנד. תעשו טובה לעצמכם, תרימו את העיניים למעלה, יש אלוקים בשמיים."

"יש אמת מעבר לזו שאתם רואים בעיניים המוגבלות שלכם. כואב לי הלב על הלשון הרע, על הרצח אופי שעושים לבן אדם בשר ודם. בלאנס עם הלשון הרע זה מביא צרות."

בהזדמנות אחרת פרסמה אותה צדיקה סרטון בו נראה אדם שבא לגמול למשפחתה טובה על שהכירה להם את, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אלו הדברים.

"באתי להודות לך ששלחת אלינו את הרב ברלנד לבית. הבאתי לך פירות וירקות הכי טובים ואני נותן לך ממני עוד 600 שקל. וזה מגיע לך, כי הרב ברלנד נתן לנו ברכה מאז שהגיע אלינו הביתה."

"זו הפעם הראשונה שאני נפגש איתו ואתך, אימא שלי לא אכלה, לא שתתה, לא כלום. אחרי שהרב ברלנד בא אלינו היא זרקה את המקל והיא הולכת. כל הברכות של הרב ברלנד טובות – אם זה סוכריות או לא סוכריות, עצם העובדה שהוא היה ונתן ברכה – שווה עולם."

"מאז שהרב ברלנד הגיע אלינו הביתה וברך נפתחו לנו כל הברזים בבית – השפע, הכול."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *