צור קשר עם הרב ברלנד

קריאה דחופה! פדיון נפש עבור כל עם ישראל! לעצור את הרציחות הנוראות בארץ הקודש! דחוף!

​​ צִיּוֹן בְּמִשְׁפָּט תִּפָּדֶה וְשָׁבֶיהָ בִּצְדָקָה

(מתוך עלון כנישתא חדא 44 – גיליון חירום)

נבואת האינתיפאדה

לפני תשעה חודשים שלח הרב שליט"א מסר (לחץ כאן), אותו פרסמנו בגיליונות 39-40, ובו הוא קרא לעם ישראל לעצור את האינתיפאדה החדשה. "אנחנו באינתיפאדה חדשה, אינתיפאדה נוראה שמתפשטת על כל כדור הארץ, אי אפשר לעצור את זה..". הרב הזכיר את הרמב"ם (הלכות יסודי התורה ז,ז) האומר: כל מי שהולך בדרך התורה ואומר שהוא קיבל נבואה חייבים להאמין לו כמו שמאמינים לשני עדים. "זה חזון אחרית הימים. יעקב פחד לגלות מה יהיה באחרית הימים" הוסיף הרב שליט"א.

"האינתיפאדה הזו היא בעידודו של כל העולם, כל העולם מוחא כפיים על כל יהודי שנרצח ונהרג, כל העולם מדרבנים את האינתיפאדה הזו, כל המדינות, כולם כבר מצטערים שהיטלר לא גמר את העבודה, כולם מקללים את היטלר למה לא גמרת את העבודה, הם עכשיו סומכים על הישמעאלים, וַיֵּלֶךְ עֵשָׂו וַיִּקַּח אֶת מַחֲלַת בַּת יִשְׁמָעֵאל." המשיך הרב שליט"א וחידד את המסר עבורנו. "כל אחד צריך להיות מוכן למסור את נפשו על קידוש ה', אך, מסירות הנפש האמתית היא שמירת העיניים. אם אדם שומר עיניים אז תהיה המתקה. כל הגזירות הן בגלל שלא שומרים עיניים. כל פתיחת עיניים נהרג יהודי, כל פתיחת עין נדקר יהודי".

כשמרדכי הצדיק יצא לרחובות עיר הוא קרע את בגדיו וצעק צעקה גדולה, בה הכריז, כי עומדת להיות גזירת שמד על עם ישראל. רוב היהודים לא הקשיבו. רק לאחר תשע שנים, כאשר התחילו גזירותיו של המן להתגשם, ראו שמרדכי צדק. רבינו נחמן מברסלב אומר שהצדיק האמתי רואה את הכל באספקלריא המאירה, ברור כשמש, הוא רואה את כל הגזירות לפני שהן נגזרו, מוסר את נפשו ומעורר את העם כדי למנוע שפיכת דמים. לצערנו לא מקשיבים לו.

הרב שליט"א, הורה אז דרך ברורה למניעת האינתיפאדה, שבע"ה לא תבוא: "כל עם ישראל חייבים להשתתף עכשיו! יש פה אינתיפאדה! כל יהודי בסכנה! כל אחד חייב להצטרף לפדיון הכולל מ-10 דולר ומעלה. כל יהודי בלי יוצא מהכלל, אחד ייתן 10, אחד ייתן 60, אחד ייתן 100, עד שנגיע ל-600 אלף -כנגד 60 ריבוא נשמות ישראל. כל יהודי, בלי יוצא מהכלל, ירים את נדבת ידו, מ-10 דולר ומעלה, עד שנגיע ל-600 אלף דולר וע"י זה נמתיק את האינתיפאדה החדשה, ונזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו אמן."

הרב עשה את כל ההשתדלות בכדי לעורר את עם ישראל, עם זאת, הגיעו רק לכ-90 אלף דולר, עדיין רחוק מאוד מהסכום הנדרש כדי להמתיק את הדינים מעל 60 ריבוא נשמות ישראל. ואז בחג הסוכות כשהאינתיפאדה הנוכחית הגיעה וכולם ראו שהנבואה של הרב מתגשמת. פיגוע רודף פיגוע והדקירות, לצערנו הפכו למחזה נפרץ, אז קבלנו שטף גדול של טלפונים, אנשים פתאום נזכרו בדברי הרב שליט"א מלפני מעל תשעה חודשים ורצו לתת את הפדיון להצלת עם ישראל. אך, הדרך להמתקת הדינים לפני הגזירה, שונה מהדרך שלאחריי יציאתה לפועל. הרב שליט"א כתב כעת מכתב נוסף בו הוא מציין כי הדרך לעצור את האינתיפאדה הנוכחית היא ע"י הפסוק 'כָּל הַכָּתוּב לַחַיִּים בִּירוּשָׁלָ‍ִם', לתת חיים לתושבי ירושלים והארץ ע"י תרומה כמניין "לחיים" 98 ₪, ולהתפלל על כל יושבי ארץ ישראל ובפרט על היושבים בירושלים שלא יאונה להם שום רע וכו'.

סגולת הפדיון מוכרת וידועה. "ממון" בלשון חז"ל נקרא "דמים", וכדי להמתיק דינים צריכים מסירות נפש ושפיכת דמים, אך, במקום שפיכת דמים ממש, ח"ו, עדיף למסור נפש ולשפוך ממון. אז יתקיים הפסוק "צדקה תציל ממוות", ובע"ה לא נראה עוד שפיכות דמים בארצנו. פדיון בו, כל אחד נותן סכום קצוב, נקרא "פדיון הכולל", והוא שממתיק הדינים מעל כל עם ישראל. שנשמע בשורות טובות. אמן.

לטובת הציבור הבאנו כאן את המכתב במלואו:

בס"ד לש"מ לש"ב ע"ו

א חשון תשע"ו ביאת משיח = תשעו = 776

לכל עם ישראל בכל אתר ואתר שלו' וברכה ה' עליהם יחיו!

אחרי הרציחות הנוראות בסיוע האחוד האירופי ועידודו, שהיו מיום ראשון של סוכות ועד עכשיו ואינן נפסקות לשניה, ודם ישראל ניגר כמים לשמחתם של כל אומות העולם ללא יוצא מהכלל, כי עלה המוות בחלוננו, ומתפשט בכל רחבי העולם לדקור כל יהודי באשר הוא יהודי, וקמו כל אומות העולם עלינו פה אחד אשר לא יזכר שם ישראל עוד. מואב והגרים, אדום ועמלק, פלשת עם יושבי צור, כולם פה אחד, להשמיד, ולהרוג, ולאבד, טף ונשים ביום אחד. וכל יום צרתו מרובה משל חבירו, וכל דקה ודקה שומעים וקוראים על נפגעים חדשים, ואין פוצה ומצפצף. להיפך, כולם מאשימים את עם ישראל ואומרים שהם גרועים מהנאצים, והמשימה הראשונה של כל אומות העולם היא להכחיד את זרע ישראל מעל פני האדמה. ואין שום יהודי כיום שהוא בטוח בנפשו, לא בארץ ישראל, ולא בכל ארץ אחרת. ולכן החלטנו פה אחד שעל כל יהודי ויהודי בכל מקום ומקום לתרום 98 שקל כנגד הפסוק כָּל הַכָּתוּב לַחַיִּים [=98] בִּירוּשָׁלָ‍ִם ולהעביר הכל ל-

INTERNATIONAL SHUVU BANIM [אִנְטְרְנשיונל שובו בנים]

בזכות רבינו הקדוש והנורא שיצילנו מכל רע

ובזכות התורה הקדושה והטהורה

עבדכם הנאמן

אליעזר ברלנד

(כל ראש משפחה תורם עבור כל המשפחה 98 ₪, שהוא גימטריא "פה אחד" וגימטריא "לחיים" כנגד "צח" קללות שבתורה להמתיק את הדינים מעל כל עם ישראל).

 

את התרומה ניתן לשלם בכרטיס אשראי

24 שעות בטל' 052-718-6265

או דרך האתר הזה shuvubanimint.com  בלחיצת כפתור "תרומות"

כמו"כ ניתן להפקיד בבנק:

עבור: עמותת שובו בנים אינטרנשיונל

בנק: דיסקונט סניף 0067

מספר חשבון: 0133180273

 


התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *