צור קשר עם הרב ברלנד

פקחי העירייה פירקו את אוהל התפילה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילת שובו בנים

אתמול בבוקר, יום ב' ה- 18.6.18 הגיעו פקחי עיריית י-ם ופירקו את אוהל התפילה הסמוך לבית התפילה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילת שובו בנים והממוקם ברחוב עידו הנביא. יש לציין כי המקום שימש כצל ומחסה להמונים המגיעים להתפלל עם הרב הצדיק. כאלה שלא זכו בעבר להתפלל במניין הכ"כ ייחודי והמרגש כמו מניין הניגונים של הרב ברלנד שליט"א. 

הדבר המקומם בכל הסיפור הזה הוא כי האוהל בכלל ממוקם בתוך האזור של תלמידי וחסידי הרב ברלנד שליט"א וכי 99% מהשכנים בבניינים הסמוכים ברחוב עידו הנביא הם מתפללים קבועים במקום והאוהל בסה"כ שירת אותם ואת ילדיהם.

העסקן בני מחלב היה נסער בראיון שנתן לקו ברסלב העולמי, "זה לא סוד לגבי זהותם של אותם העומדים מאחורי המזימה לפירוק האוהל המשרת את כלל אוכלוסיית המתפללים, ומי הם שדאגו להסית לכך בתקשורת! מדובר באותו קומץ סיקריקים (קיצוניים) מבית שמש שפעם רודפים חיילים, פעם רודפים שוטרים ובשאר המקרים רודפים סתם עוברי אורח שלא נראים להם. אותם רודפים כבר כמה שנים רודפים את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ואת קהילתו."

עובדי העירייה מפרקים את אוהל התפילה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילת שובו בנים 3
עובדי העירייה מפרקים את אוהל התפילה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילת שובו בנים 3

"אותם צרי עין מנסים בכל דרך להצר את צעדינו ללא הצלחה גדולה, כעת מרוב יאוש מכך שתכניותיהם משתבשות בראותם את כל אלפי המתקרבים לרב ברלנד שליט"א, הם נטפלו לאוהל התפילות. טענותיהם הן טענות סרק כמו שזה מפריע לשכנים, שיהיה ברור בלי האוהל השכנים יסבלו מהרעש הרבה יותר מהמצב שהיה עד היום, הרי אנשים באים לממש את זכותם היסודית וחובתם הרוחנית ולהתפלל בכל יום."


"אני מרגיש חובה להזכיר שהאוהל לכתחילה הוקם בכלל עבור חודשי החורף הגשומים והקרים, למעשה, בקיץ שעבר לא היה אוהל והסתדרנו מצוין בלעדיו."

ממקורות מביני דבר נודע לנו שבהסכם שנעשה עם מעט התושבים להם הפריע האוהל הוסכם מראש שבקיץ יפורק האוהל וכך התכוונו הגבאים לעשות.

התמונות האדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *