צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לומד בעיון חזק שעות ספורות אחרי הניתוח המסובך שעבר

ראיון אישי עם שמשו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאחר הניתוח המסובך שעבר – הרב כבר שקוע בלימוד

אחרי שדיווחנו אתמול על ההתאוששות של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאחר הניתוח הקשה שעבר ועל הצלחת עצרת התפילה בקבר רחל אימנו, אנו ממשיכים לעדכן. "ב"ה ובחסדי שמיים מורינו הרב ברלנד שליט"א בהכרה מלאה, הוא דיבר כבר עם הרופאים וב"ה הוא שוב עם ספרי הקודש." מספר הרב נתן בזאנסון, שמשו של הרב ברלנד שליט"א.

"הניתוח עצמו עבר בהצלחה והרב ברלנד שליט"א עבר כבר למחלקה רגילה, היו הרבה ניסים והרבה סיעתא דשמיא. הדבר לא פשוט בכלל בגילו של הרב שליט"א (80 וכן ירבו) ועם כל הייסורים שהצדיק הרב ברלנד עובר, כל הטלטלות והקשיים הרבות. עכשיו הרב בהתאוששות מהניתוח הלא פשוט ואנו מקווים שהוא יחזור מהר לאיתנו."

      מפעל-הפורמטיםנתן-בזאנסון-ערוך

"בחלק גדול הסכנה של הרב ברלנד שליט"א כבר מאחורינו, אך אנחנו עדיין עם היד על הדופק ומחכים לראות שהכל בסדר. ובינתיים הרב שליט"א נשאר בבית החולים, עד שהערכת הרופאים תשתנה."

"כולנו מרגישים שלא משנה היכן היה מורינו הרב ברלנד שליט"א, אם בכלא, או בגלות הנכר, כל עוד הרב המשיך להגדיל תורה ולהאדירה, מלמד תורה, מתפלל ומחזק אנשים, זה הכי חשוב. לכן צריך שהרב ברלנד שליט"א יחזור לכוחו ובריאותו, כי הרב ברלנד הוא מאור גדול שמפיץ תורה לאלפים."

בנוגע להשתתפותו בעצרת התפילה בקבר רחל ענה הרב בזאנסון: "הבנתי מעורכי הדין של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שהעצרת תפילה אצל רחל אימנו היא ממש בנפשו של הרב, לכן עם כל העומס שהיה עליי עשיתי את כל המאמצים להגיע לעצרת. כשהגעתי, נגלה לפניי ציבור של מלא אנשים שצעקו לה' יתברך בכל ליבם, ואני לא יודע אם אבא על בן או על היקר לו היה צועק בצורה שכזו. תפילות כל כך עמוקות, אנו מאמינים שהן פועלות ובעז"ה מורינו הרב ברלנד יבריא ויחזור להנהיג אותנו.

הראיון באדיבות קו ברסלב אמת  (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333)

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *