צור קשר עם הרב ברלנד

מוחים על כבוד הצדיק ומקדשים שם שמיים ע"י שמראים כמה תלמידים ונשמות סרות למרות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כותב שורות אלו לא שונה מהמוני תלמידיו ונאמניו של מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. לא עשיתי הבוקר משהו שונה ממה שלימד אותנו מורינו הרב בכל השנים שזכיתי להצטופף לצלו, כמו שאר חבריי. קמנו מוקדם, ב"ה, טבלנו, הלכנו להתפלל בניגון של הרב, המשכנו לתיקון הכללי ועל זה הסדר, תלמיד תלמיד ועניינו.

כבר הייתי בדרך לכולל, אבל קול חזק אמר לי כי אני חייב למחות על כבוד הצדיק ולהבליט ביום חשוב זה את מה שקבלנו כל השנים. כידוע שהרב לפני כל מערכת אמר שזו חובת היום והיה מצטט את דברי החזון איש לגבי חובת ההשתתפות בבחירות, אולם אין זו הנקודה שמפריעה לי ולחבריי.

אתמול, כעוד צעד נבזה להחליש את כבוד מורינו הרב ברלנד שליט"א ואת שמו של בוצינא קדישא רבנו נחמן, התחילו "אוהבי הצדיק" להפיץ שהכח האלקטורלי של ק"ק 'שובו בנים' הוא לא יותר מ – 500 איש.

ברגע הראשון הדבר גרם לי לחיוך, הרי כולנו יודעים שרק פה בירושלים יש כמה אלפים, ועוד כמה רבבות שפשוט אוהבים את מורינו הרב ברלנד למרות כל המאמצים להכתים את שמו. אבל, אז התחלחל לתודעתי שיש פה עוד ניסיון בכלל לא תמים להקטין את חשיבות הצדיק יסוד עולם ולהפוך את כל מפעל ההחזרה בתשובה האדיר ביותר שלו לדבר מינורי וצדדי.

רק לדוגמה, מעדותי האישית. לפני כל בחירות מתקשרים אליי חמי וחמותי (הוריי כבר יודעים) ומתעניינים מה הרב ברלנד אמר לבחור, וכך הם בוחרים. לא מדובר בכלל בכאלה שנמנים עם עולם התורה או הציבור החרדי, אבל כן ככאלה שיודעים מה גודלו וכוחו של הצדיק. וזו רק דוגמה קטנה מהקטנות, כציבור שמגיע מכל רבדי החברה בארץ ובעולם, למורינו הרב ותלמידיו יש השפעה על רבבות בעם ישראל – ואני בטוח שאני לא מגזים.

בואו נקום לכבוד הצדיק ונראה כמה נשמות סרות למרות הצדיק יסוד עולם, כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, וכמו שהמקובל האלוקי הרב עמוס גואטה שליט"א, הצדיק מנתניה התפלל עליו השבוע – "יהי רצון מלפניך אבינו שבשמיים שתחוס ותרחם ותחמול על מורינו ורבנו ועטרת ראשנו, מרן רבי אליעזר ברלנד בן עתיא. הקב"ה ישמרהו ויחיהו, מכל צער ונזק יצילהו, בעז"ה יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים."

צפו: 15,000 איש תלמידי הרב ברלנד טרחו והגיעו באישון לילה להתפלל עליו במערת המכפלה בחברון. האם לא בטוח לכם שכל אלה ועוד כמות גדול של מאמיניו ילכו לקלפים ליד ביתם כדי להכניס רבבות קולות למפלגה שתומך ברב שלהם?

קולות של שובו בנים יוסיפו מנדט למפלגת שס ללא ספק

קהילת קודש שובו בנים בוחרת פה אחד ש"ס

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *